دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

دلــــــــــم...







دلم حضور مردانه می خواهد!


نه اینکه مرد باشد


نـه !!!


مـــــردانه باشد...


حـــــرفش...


قــــولـش...


فکـــــرش...


نگــاهش...


و قلبــش!


آنقدر مـردانه که بتوان تا بینهایتِ دنیـــــا به او اعتماد کرد...


تکــــــیه کرد...




نظرات 13 + ارسال نظر
TOMEH شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ

good

ممنـــــــــــــــون

hiddenlove شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ http://hiddenlove.blogsky.com

aji to mahe azar be donya umadi man khabar nadaram namard ?man 8 azaram u chi?booos

javabesho biya too webam behem bede misi mach

من 20 روز زودتر اومدم گلم
فصلِ پاییزو عشقه اینش مهمه مگه نه؟

بازنده شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ق.ظ

ادرس وبلاگموازتوی لینکت حذف کن بعدبروقسمت مدیریت وبلاگ 1قسمت هست به نام وبلاگ دوستان اونجاادرسموذخیره کن
متوجه شدی؟؟؟

فرقی نداره دوستِ من اونجا هم تو دیدی
ولی اگه دوست داری آرستو بزارم اونجا ؛باشه میزارمش

حسین شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ق.ظ

تو فقط نگاهت را از من دریغ نکن

تو فقط نگاهت را از من مگیر

تو فقط نگاهم کن

با این امید

تنها با همین امید میتوان زندگی کرد

امیدوارم همه به عشقشون برسن



زیبا بود؛ممنـــونم
انشاللـــــــه

مریم جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ http://sooskesiah.blogsky.com

راست میگی باید حضور مردانه داشت
دوست گلم آپم

آره عزیزم
حتما میام نازنینم .

مرضیه جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ب.ظ http://eshghe91.persianblog.ir

سنگهای کف رودخانه صدای رود دل تو را دلنشینتر کرده است.

خوشگل بود...

نظرت چیه؟آپم

قشنگ بود عزیزم
ممنونم از حضورت مرضیه جون
حتما میام خانومی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام گلم چه متن قشنگی گذاشتی ببین من حلالت نمی کنم اگه موردو پیدا کردی به من خبر ندی من که بعید می دونم پیداش کنی
صبح هر کاری کردم برات دوباره نظر بزارم نشد ببخشید اگه منتظر گذاشتم

دوسِت دارم قشنگمبوس

فاطی پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام گلم چه متن قشنگی گذاشتی ببین من حلالت نمی کنم اگه موردو پیدا کردی به من خبر ندی من که بعید می دونم پیداش کنی
صبح هر کاری کردم برات دوباره نظر بزارم نشد ببخشید اگه منتظر گذاشتم

سلام گلم
آره خیلی منتظر موندم
حتمــــــــــا عزیزم تواولین کسی هستی که خبر دار میشی
خودت خوب می دونی که محرمِ دلمــــــــــــــی نازنینم

پویا پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ http://kingbijan.blogsky.ccom

سلام علیکم خوبین ببخشید واقعا شرمنده من به علت دوتا مشکل نتونستم بیام اپ کنم و به دوستان سر بزنم چون هم امتحان داشتم و هم به علت واریز نکردن هزینه ی اشتراک ماهیانه ی ای دی اس ال خلاصه ببخشید از این به بعد قوله قوله قول زود به زود به همتون سر میزنم پستاتون هم مثل گذشته زیبا خوانا و قشنگ و گرم و لذت بخش مثل همیشه امید وارم موفق باشین

سلام پویا جان
ممنونم دوستِ من
فکر کردم جزو بایگانیاشدم
مرسی از قوتِ قلبو تشویقت دوستِ عزیز

امیر پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ب.ظ

من نمیگویم سمندر باش یا پروانه باش
اما وقـــــــــــتی قول دادی مـــرد باش
واماچطوربهت اعتماد کنم من دزدکی
نگاهت میکنم و تو دزدکی نگاهت را
از من می دزدی هر دو دزدیم نه؟

ای بابا حالا بیـــــــــا ؛ شریک جرمم کردنمون

mohammad پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:49 ب.ظ http://oldloves.blogfa.com

سلام خاله......
هیشکی لیاقت خاله من و نداره...........
حتی اگه اون خصوصیاتم داشته باشه

سلام محمد جان
جــــــــــــــدی میگــــی خاله جون؟
قربونت برم عزیزم

بازنده پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ

راستی ابجی ادرس منو تاز لینکات بردار بجاش تووبلاگ دوستانت بذار نمیخوام کسی ادرسجدیدموپیداکنه

اونجام بزارم که بازم در دسترسی
میخوای پاک کنم؟فقط هر وقت نظر بدی دیگه میتونم بیام بهت سر بزنمو نظر بدم

بازنده پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ

هم اپت قشنگ بودهم عکسات
ای ول ابجی

ممنونم دوستِ من
مرسی از تشویقت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد