دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

مانــده ام...







از صورتت نقاشی کشیده ام


همانطور که دلم میخواست


حالا چشمهایت


فقط مرا می بیند


ولبخند همیشگی ات


لحظه های نبودنت را می پوشاند


فقط مانده ام هوس بوسیدنت را چه کنم؟





نظرات 138 + ارسال نظر
r@min یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:19 ب.ظ http://sayehayesefid2015.mihanblog.com/

آسمان می چکد , ابرها آب می شوند
ستاره ها آرام می رویند , شب پایین می آید
و درختان سرو بندهای مهر را به آسمان می رسانند
میان مشعل های بیدار سرو و ستاره
جاده ای بی انتها
زیر قدم های مسافر شهر آشوب روشن است
اینجا فانوس شب روشن است , آسمان می چکد
اهالی شهرِ بی خبر تو را به نام می خوانند
من اما !
تو را به سکوت لحظه ی غروب می شناسم
آسمان اینجاست که قدم های مهر مرا بی پایان می خوانند
به راستی کجاست پایان این راه بی پایان؟
بر جاده ی بی انتهای مشعل های سرو
دو ستاره همیشه روشن است
اینجا و ناکجا ... من ناکجا ام
تو اینجا باش ...

حدیث یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:24 ق.ظ http://zireasemoonekhoda.blogfa.com

سلام شادی خانوممممممی
خوبی
لطف میکنی میای وبلاگم واقعا خوشحال میشم
عجیب این وبم سوتو کوره

خواهش میکنم عزیزم
راست میگی حدیث جونم

حدیث یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:50 ب.ظ http://zireasemoonekhoda.blogfa.com

لایک عزیزم

ممنونم حدیث جان

mehrzad یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:52 ق.ظ http://www.ghooyetanha.lxb.ir

سخت است گلدان باشی برای گلی که مصنوعیست.سلام خوبین؟حال شما چگونه انگیزناک می باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام مهرزاد
ممنونم حالم خوبناکه دوست من

مهرزاد دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.ghooyetanha.lxb.ir

مثل رود
یک عمر
هرکه را دوست داشتم،
بدرقه کردم...
============
سلام خوبی؟یه سربزن منتظرتم.

سلام ممنونم
به روی چشم

محمود یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:52 ب.ظ http://formakology.blogfa.com

باز ای باران ببار
بر تمام لحظه های بی بهار
بر تمام لحظه های خشک خشک
بر تمام لحظه های بی قرار

باز ای باران ببار
بر تمام پیکرم موی سرم
بر تمام شعر های دفترم
بر تمام واژه های انتظار

باز ای باران ببار
بر تمام صفحه های زندگیم
بر طلوع اولین دلدادگیم
بر تمام خاطرات تلخ و تار

باز ای باران ببار
غصه های صبح فردا را بشوی
تشنگی ها خستگی ها را بشوی

باز ای باران ببار …(سلام...وبتون خیلی زیباست،اگه میشه ب وب منم سر بزنین ممنون)

سلام آق محمود
ممنونم با کمال میل

پوریا چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:25 ب.ظ http://www.pah1999.blogfa.com

سلام ابجی بزرگه خوبی سال نو مبارک(اگه مارو فراموش نکردی)...

سلام پوریا جان
ممنونم گل پسر
سال نوی شماهم مبارک

دختر بارونــــــــــــی چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:27 ب.ظ http://2khtarivamamani.blogfa.com

بدوووووووووووووووو بیا اپم

چشششششششم

وبت برام باز نمیشه

علیرضا شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:31 ق.ظ http://sopkartvely.blogfa.com

اسفندروبه پایان است وقت کوچ کردن به فروردین است
وقت بخشیدن وصاف کردن دل،پس مراببخش: اگربانگاهی
یاصدایی یازبانی بردلت ترکی انداخته ام
سال نوبرشماوخانواده محترمتان مبارک

ممنونم عیلرضاخان
سال نوی شما هم مبارک دوست من

mehrzad جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:22 ق.ظ http://www.ghooyetanha.lxb.ir

تو پنداری همان قوی سپیدی که در دریای قلبم آرمیدی به آنی که به دریا باز گردی نمیدانی که با دریا چه کردی إإإنو قویی ...لیک ...آن دریا کویر است......................سلام . سال نو مبارک. امیدوارم به همه آرزوهات برسی.

سلام
مرسی آق مهرزاد
سال نوی تو هم مبارک دوست خوبم
منم بهترینهارو برات آرزو دارم در سال جدید

Aliii جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:09 ق.ظ http://mywrite.blogfa.com/

سلام شادی خانم سال نو مبارک


دو تا وبم اپه

سلام علی آقای گل
سال نوی شمام مبارک

آبی آیدانانی سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:43 ق.ظ http://abi-abdanani.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
سلام.شب و روزتون خوش
عیدتونم مباررررررررررررررررررررررک
با هـــــم و همـــــــراه هـــــــم باشیم
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

سلام روز بخیر آبی آبدانانی
سال نوتونم مبارک دوست قدیمی

آبی آیدانانی سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:41 ق.ظ http://abi-abdanani.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
سلام.شب و روزتون خوش
عیدتونم مباررررررررررررررررررررررک
با هـــــم و همـــــــراه هـــــــم باشیم
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

رقیه یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام خوبی؟سال نوت مبارک سال خوبی داشته باشی وتن سالم.من لاینموحذف کردم الان لاینم اماتولاین نیستی اددلیستم نیستی یه مدت حوصله لاین ونداشتم حذف کردم تو ک خطط خاموشه هیچی ازهم خبرهم نداشتیم

سلام رقی جان
سال نوی تو هم مبارک خانومم
آره هرچی پیام دادم جواب ندادی
وبت هم حذف کردی؟؟؟
برام باز نمیشه

mona جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:56 ب.ظ

پیشاپیش ( ‘ ; ‘ ) می بوسمت

(‘; ‘ ) یکی این ور ( ‘ ;’) یکی اون ور

یادت باشه اولین روبوسی عیدو من کردم…

●پیشاپیش سال نومبارک●


[از طرف یه دوست قدیمی]

مرسی مونا جونم
سال نوی توهم مبارک عزیز دل

وبت باز نشد برام مونا جان

ܓ✿فــــــــرزانــــــــــܓ✿ جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.ruzhayeabri64.blogfa.com

یا مقلب قلبمان سنگی شده ، عاری از احساس دلتنگی شده

یا محول حالمان را حال کن ، خشکسالیهایمان خوش سال کن

باز گردان شادی دیروز را ، بعد از این پیروز کن نوروز را . . .

سلام نوروز پیشاپیش خجسته باد
[گل][گل][گل]

سلام به روی ماهت فرزانه جون
سال نوی توهم مبارک خانومم

شهناز اسحاقی پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:23 ب.ظ http://naghme10.blogfa.com

درود فراوان.

"من شاعر شدم"

به روز و منتظر نگاه مهربونتون هستم.[گل]

خیلی خوشحالم شهناز خانوم
باکمال میل عزیزم
افتخاره

حدیث زخمی روزگار پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:08 ق.ظ

سلام آپ آخرمه تشریف بیار [بوسه]

سلام
الان میام حدیث جان
کد نظراتت برام میزنه اشتباست چرا همش

شهناز اسحاقی پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:57 ق.ظ http://naghme10.blogfa.com

درود فراوان...

"من شاعر شدم"

به روز و منتظر نگاه مهربونتون هستم.[گل]

وحید پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:51 ق.ظ http://berangekhazanvahid.blogfa.com

چند روز دیگه بهار میاد و همه‌ چیز رو تازه می‌کنه،
سال رو، ماه رو،روزها رو، هوا رو، طبیعت رو،
ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»![لبخند][لبخند][لبخند]

نســــــــیم سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:52 ب.ظ http://bamanamadarkhial.blogfa.com/

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل]. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .[گل]
[گل] ســـــلآم دوســتم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .[گل]
[گل] میشـــــه چند دقیقه وقتتو به من بدی ؟؟؟؟!!!. . . . . . . . . . .[گل]
[گل]فوقش شــــاید 5 دقیقـــه طول بکشـــه. . . . . . . . . . . . . . . .[گل]
[گل] راســــتش این یه دعوتنامـــه تولده ... واســه 20 اردیبهشـت .[گل]
[گل] حتـــما می پرســـی چرا اینقد زود !!!!! . . . . . . . . . . . . . . .[گل]
[گل] چـون قراره هزار و سیصد و هفتاد و چهار تا تبریک جمع بشه. . [گل]
[گل]خوشحــــال میشـــــم حداقل 5 تا کامنتش از تو باشه دوستم [گل]
[گل] با این کارت لطفـــــ بزرگی به من و عشــــقم میکنی :). . . . [گل]
[گل] هووووووم نظرت چیـــه ؟؟؟؟ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .[گل]
[گل]افتخــــــــــار میدی بیـــــــای ؟؟؟؟؟ . . . . . . . . . . . . . . . . . .[گل]
[گل] من میدونم که میـــــــای منتظرممممممممم. . . . . . . . . . . [گل]
[گل] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .[گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]


بی تفاوت رد نشـــــــو دوســــــتم [ناراحت]
من با هزار امید و آرزو این وبو ســـــــــاختم ......
تا الان حدود 1000تا دعوت فرستادم ولی فقط400نفر اومدن [ناراحت]
خواهش میکنم تو حتمــــــــا بیا
خواهش میکنم ...

شرمنده الان میام اگه دیر نشده باشه

مهرزاد دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.ghooyetanha.lxb.ir

دوری آزمون دلهاست

یا دلتنگ می شوی یا فراموش

مینا دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:37 ب.ظ http://jokdoon10000.blogfa.com

سلام آپم

علیرضا جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:28 ب.ظ http://sopkartvely.blogfa.com

میدونی خوشبخترین زوج دنیاچه کسی است؟
خنده وگریه، چون به ندرت باهم دیده می شوند
وقتی هم که باهم دیده می شونداون لحظه قشنگترین
لحظه ی زندگی است

مهرزاد دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.ghooyetanha.lxb.ir

آدمها مثل پاییزند

به سادگی یک سلام تا سلامی دیگر

رنگ عوض می کنند....!

اما من زمستان می مانم...!

شاید کسی دوستم نداشته باشد...

اما یک رنگم و بی ریا

آرام شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:21 ب.ظ

کلا ، زن ها دو دسته اند :
آن هایی که محافظت می شوند ،
و آن هایی که نمی شوند !
دسته ی اول را با ماشین به این طرف و آن طرف می برند و سرِوقت از آرایشگاه ، استخر، مدرسه ، اداره و ... برمی گردانند .
با تلفن حالشان را می پرسند ...
اگر سرش درد کرد ، یکی هست که بهشان بگوید:
" بهتر نیست کمی استراحت کنی ؟ "

زن های دسته ی دوم ، در باد و باران و طوفان ، ساعت ها در صفِ اتوبوس می ایستند و با اینکه تصمیم می گیرند به جایی که اتوبوس از آن جا می آید نگاه نکنند ، ولی گردنشان بی اختیار بارها و بارها به آن سو می چرخد !
آن ها تا شب سگ دو می زنند و شب کسی نیست که بگوید:
" عزیزم قرص مسکن برایت بیاورم ؟ "

زن های محافظت شده راه رفتنی با طمأنینه دارند ولی زن های محافظت نشده یا بسیار تند راه می روند و یا بسیار کُند ...
زن محافظت نشده یا غر می زند ... یا به جایی خیره می شود و گاه خرفت می شود...
اما زن محافظت شده ، مهمانی ترتیب می دهد و از مسافرت هایش می گوید ...
زن محافظت نشده با نهایت رنج گریه می کند و آنقدر این کار را ادامه
می دهد که دیگر اشکش در نمی آید ...
زن محافظت شده همیشه در نیمه ی راه گریه و یأس ، به زندگی عادی برمی گردد ...

آرام شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:20 ب.ظ

کلا ، زن ها دو دسته اند :
آن هایی که محافظت می شوند ،
و آن هایی که نمی شوند !
دسته ی اول را با ماشین به این طرف و آن طرف می برند و سرِوقت از آرایشگاه ، استخر، مدرسه ، اداره و ... برمی گردانند .
با تلفن حالشان را می پرسند ...
اگر سرش درد کرد ، یکی هست که بهشان بگوید:
" بهتر نیست کمی استراحت کنی ؟ "

زن های دسته ی دوم ، در باد و باران و طوفان ، ساعت ها در صفِ اتوبوس می ایستند و با اینکه تصمیم می گیرند به جایی که اتوبوس از آن جا می آید نگاه نکنند ، ولی گردنشان بی اختیار بارها و بارها به آن سو می چرخد !
آن ها تا شب سگ دو می زنند و شب کسی نیست که بگوید:
" عزیزم قرص مسکن برایت بیاورم ؟ "

زن های محافظت شده راه رفتنی با طمأنینه دارند ولی زن های محافظت نشده یا بسیار تند راه می روند و یا بسیار کُند ...
زن محافظت نشده یا غر می زند ... یا به جایی خیره می شود و گاه خرفت می شود...
اما زن محافظت شده ، مهمانی ترتیب می دهد و از مسافرت هایش می گوید ...
زن محافظت نشده با نهایت رنج گریه می کند و آنقدر این کار را ادامه
می دهد که دیگر اشکش در نمی آید ...
زن محافظت شده همیشه در نیمه ی راه گریه و یأس ، به زندگی عادی برمی گردد ...

آرام شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:18 ب.ظ

به عشق شک کردم.
از زمانی که...
عاشقانه عشق ورزیدم وظالمانه ظلم دیدم.
به عشق شک کردم.
وقتی که...
به وسعت صداقتم دروغ شنیدم.
به عشق شک کردم.
وقتی که...
خاکی شدم اما انها که خاک پایم بودند.
برایم مغرور شدند.
عشق ممنوع تا زمانی که..........
هوس را عشق میگویند.

کشـــ❤ــــو پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:34 ب.ظ

دلـ♥ـم خـیـلــی بــیــشــتــر از حـجـمــش پـــُر اســت ؛

پــُـر از جــایِ خــالـیِ ♥تـــو♥

پــُـر از دلـ♥ـتــنـگی بـرای نگــاهِ تـــو

پــُـر از خــاطـراتِ قــدم زدن

در کـوچــه پــس کــوچـه هـــای شــهـر بـا تــ♥ـــو

پــُـر از حــس پــرواز

پــُـر از تــــــــ♥ـــــــــو ♥

___________________________________

سلام عزیزم چرا آپ نمیکنی؟

سلام کشوجان
شرمنده
الان آپ کردم

کشـــ❤ــــو پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:34 ب.ظ http://behtarinamkesho.blogfa.com/

در این متروکه دنیا که یاری نیست
نشانی از کسی یا از دیاری نیست
به عشقی جز خداوند اعتباری نیست

وحید چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:16 ب.ظ http://berangekhazanvahid.blogfa.com

از دست زمانه تیر باید بخوری
دائم غم ناگزیر باید بخوری
صد مرتبه گفتم عاشقی کار تو نیست
بچه تو هنوز شیر باید بخوری ...[نیشخند][نیشخند]

مهرزاد چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:28 ب.ظ http://www.ghooyetanha.lxb.ir

شب ها پرنده هایش می روند روزها ستاره هایش ببین آسمان هم که باشی باز تنهایی
سلام شادی خانم

سلام گل پسر

آبی آیدانانی چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:23 ب.ظ http://abi-abdanani.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
قوی باش و تنها...
سر به زیر و سخت ...
با هـــــم و همـــــــراه هـــــــم باشیم
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

کشـــ❤ــــو سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:13 ق.ظ http://behtarinamkesho.blogfa.com/

آسمان شبم ...

هر شب تاریک و تاریک تر می شود ...

به گمانم دستی ...

ستاره ها را ...

از شبم می دزدد....

کشـــ❤ــــو سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:13 ق.ظ

برایم مهم نیست چه میشـود؛

به همــــه ی باورهایم سوگنـد

هیچ چیـزی برایـم مهـم نیســت!

فراموشــت نمیکنـــم

یک کــلام

و این یعنـی

نهایــت خوشـبختی!!

وحید دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:16 ب.ظ http://berangekhazanvahid.blogfa.com

اسفند است...
وقت کوچ کردن به فروردین...
وقت بخشیدن وصاف کردن دل...
پس ببخش اگر بانگاهی یا صدایی یا زبانی بر دلت زخمی زدم
[لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند]

الناز دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:03 ب.ظ http://eshg-e-khyali.blogfa.com

چه فرقی می کند…

در سیرک یا در خانه ؟!

خنده ات که تلخ باشد،

دلت کــه خون باشد،
تو هم دلقکی..!

[ بدون نام ] دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:01 ب.ظ

❤✔❗زٍیْــْ‌آدٍیْــٰ عــٰ‌آشٍقـ‌ـ نَـ‌شْـ‏وْ❗✔❤

❤✔❗زٍیْــْ‌آدٍیْــٰـ اِعــّـ‌تٍـ‏مْـٰ‌آدْ نَـــک‌ُـ‌ن❗✔❤

❤✔❗چُــ‌ْوٌنْ هًــ‌مْیـ‌نْ زٍیْـــْـ‌آدْی بَــ‌عْـدًاً دٰآْغْــ‌وْنٍــ‌تْ مٍــ‌یْکُــنِـ‌هْ❗✔❤
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خیلی هم داغون
آدرس؟!!

آرام دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:50 ق.ظ

سلام رویا جون
سر صبح خوابو از چشام پروندی با خودم گفتم اگه جواب ندم تا چهار شنبه که همو می بینیم حتما حتما حناق می گیرم خوب عزیزم شما گله رو تو وبلاگ شادی جون کردی منم جوابتو همینجا دادم اگه دوست نداشتی عموم ازش با خبر بشن چرا اینجا مطرحش کردی ؟
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعدشم فکردی عمومی که شما می گید بیکار نشستن حرفا وجوابای من وتو رو پی گیری کنند عزیزم هر کس دم عیدی گرفتا ر کارای خودشه نمونش مثل من که تازه امروز دیدم پیامتو

وحید یکشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:29 ب.ظ http://berangekhazanvahid.blogfa.com

تمام مساحت شب ...
همین چند قدم است...
که از تو دور میشوم...
و دلم هرى میریزد...

roya شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:47 ب.ظ

آرام جون من دوست ندارم این حرفا رو عموم ازش اطلاع داشته باشن لطفآ دیگه در این موارد اینجا چیزی نگیم . ممنون . شادی عزیزم عذرتقصیر بازم شرمنده گلم

دشمنت شرمنده جیگر جون
به آرامی میگم بیاد بخونه عزیزم

roya شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام شادی جون سلام آرام جون شادی جون ببخشید که این حرفا رو توی وبلاگ شما میگیم من معذزت میخوام . آرام جون شما آزادی که با هرفردی که دوست داری ارتباط داشته باشی خودت هم میدونی که کی صله رحم انجام نمیده پس خودت رو عذاب نده چون واسه من اونا اهمییتی ندارن شما واسم مهم هستین

سلام عزیزم
خواهش خانومم
توهم برامون مهمی عزیزکم

آرام شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:55 ق.ظ

رویا جون منظورم از روزگار معنی استعاری اون بود نه اینکه خدای نکرده تو روزگارت بده می خواستم بگم یکم کمتر خودتو ناراحت کن واسه چیز ای پیش پا افتاده من خودم از پس همه چی بر میام با این حرفا که تو بهش زدی روابطت سرد میشه من دوست ندارم رابطه فامیلی اینطوری باشه تعصباتتون خیلی زیاده حضرت محمد ص هم میگه تعصب انسان را از دین خارج می گنه عزیز دلم نباید صله رحم قطع بشه در هر صورت من از تعصی که داری نسبت به دوستی مون ممنونم گلم خیلی خیلی هم از تو هم از شادی جونم شما دوتا همیشه توی ننهاییهام بودید وارزش این بودنها رو حالاکه قوی تر شدم می فهمم فدای هر دو تا تون

جیگرتو بشم خودم تنههههها

roya شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ق.ظ

سلام شادی جون سلام آرام جون ای بابا اگه قرار بود من هم به اندازه ایشون گذشت میداشتم ! که باید منم عین اون از پدرم میگذشتم عزیزم پس خوبه که من مثل اون گذشتم زیاد نیست در ضمن من از روزگار خیلی راضی هستم شکرخدا روزگارمون خیلی خوبه با تشکراز شادی عزیزم بوووس

سلام به روی ماهت عزیز دل
خیلی خوش اومدی منور کردی وبمو جونم
تو گذشتو مهربونی کسی همپای تو نیست جانم شک نکن
آرام جونم مطمعنا هم عقیدست باهام میدونم،اما خوب...
از صمیم قلب از خدا میخوام در لحظه های زندگیت روز به روز رنگ موفقیت پر رنگتر بشه گلم

Aliii جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:36 ب.ظ http://3-5-2.blogsky.com/

اونی که عاشـــــقته . . .
وقتی که میبینه ناراحتی به جـــای اینکـــه هی بپــرسه :
چـــرا ؟ چـــی شــده ؟
فقـــــط بغلت میکــنه . . .
آغوش اونی که دوستش داری ، دوای هر دردیــــه . . . !

وحید جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:53 ب.ظ http://berangekhazanvahid.blogfa.com

وقتی خدابخوادبزرگی ادمارواندازه بگیره
متر رو به جای قدش دور "قلبش" میگیره [لبخند][لبخند]

وحید پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:43 ب.ظ http://berangekhazanvahid.blogfa.com

برایت چه بخواهم زخدا؟؟؟؟؟
بهتر از اینکه خودش پنجره ی باز اتاقت باشد...
عشق محتاج نگاهت باشد[لبخند]
خلق لبریز دعایت باشد
و دلت تا به ابد وصل خدایی باشدکه همین نزدیکیست[لبخند]

هنگامه چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ق.ظ

من چِه ساده ام کِه

ُُگُمان میکنم اگر نَباشَم

دلی بَرایَم تنگ میشود...

اما

حَقیقَت این است کِه...

اگر نَباشَم، فَقَط نیستَم....

هَمیـــــن..!!!

هنگامه چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ق.ظ

شادی گوشیم رسیت شده تمام اطلاعاتم پاک شده شماره ی جدید تو ندارم

من با شماره ی ایرانسلم اومدم بالا خواهری توی وات بهم پیام بده
شماره ی ایرانسلت و سیو کردم ولی نیستی جیغغغغغغغغغغغغغغ سلیته بازی کلی شلوغ بازی

سلام به روی ماهت خواهرکم.
دیدم چند روز پی ام میدم جواب نمیدی
چشم عزیز دلم دارم ایرانسلتو، همین الان پی ام دادم برات خواهری.
من با ایرانسل نیستم آخه

هنگامه چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام خواهری خودم

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ چقدر دلم تنک شده بود برای اینجا

بوس بوس بوس بوس بوس بوس

سلامو صد سلام به خواهرک قشنگم
خیلی خوش اومدی منور کردی خواهر جون
جات خیلی خالیه اینجاهم خواهرجون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد