دانلود آهنگ محسن بهمنی چال گونه

دریافت موزیک جدید محسن بهمنی با عنوان چال گونه Download Latest Track At Mohsen Bahmani in the name of Chale Gooneh دانلود آهنگ محسن بهمنی با عنوان چال گونه

دانلود آهنگ جدید و زیبای امیر قیامت به نام آقای دیس لاو

دانلود آهنگ جدید و زیبای امیر قیامت به نام آقای دیس لاو

Download New Music By Amir Ghiyamat Called Aghaye Diss Love

با همت معاونت همگانی وزارت ورزش و جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، هاشمی وزیر بهداشت و درمان امروز در جمع ورزشکاران صبحگاهی درپارک ملت گفت: واقعیت این است که باید خودمان به فکر سلامتی فردی باشیم و بهترین راه برای جلوگیری از مبتلا شدن به بیمارها پیشگیری است. متاسفانه افزایش وزن که نزدیک به 50 درصد ایرانی ها به آن مبتلا هستند در جامعه شایع است و بهترین راه برای کاهش وزن و سلامتی ورزش است.

در این برنامه که با همت معاونت همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و شعبانی بهار و معاونان وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در باره تلاش های وزارت ورزش و جوانان برای فرهنگ سازی در امر ورزش افزود: از وزارت ورزش و جوانان تشکر می کنم که تحرک بدنی را به نوعی در جامعه تبدیل به فرهنگ کرده است و امیدوارم با مشارکت مردم این موضوع مهم بیشتر جای خود را پیدا کند.

هاشمی با اشاره به نزدیک بودن مسابقات المپیک و پیش بینی نتایج کاروان ورزشی ایران اظهار داشت: باید ببینیم که فدارسیون های ورزشی چه کاری انجام دادند. به نظرم کاروان خوبی داریم و همه مردم منتظر هستند کارنامه فدارسیون ها را ببینند و امیدوارم نتایجی که بدست می آید مورد قبول مردم کشورمان باشد.

شوخی پوکمونی اسپیس‌ایکس در برنامه زنده پرتاب موشک

شرکت اسپیس‌ایکس یک موشک فالکون ۹ دیگر را به فضا فرستاده و آن را فرود هم آورده است. این دومین باری بود که این شرکت موشکش را به شکل موفق روی زمین فرود می‌آورد و با این موشک یک آداپتور اتصال هم همراه کرده بود که به ایستگاه بین المللی فضایی بفرستد. اما این خبر درباره هیچکدام از این وقایع نیست. 
باید گفت این اولین باری بود که شرکت اسپیس‌ایکس یک موشک را در دوره‌ای روی زمین فرود می‌آورد که بازی پوکمون‌گو حسابی محبوب شده است. این شرکت فضایی هم فرصت را از دست نداده است. ظاهرا ماجرا از این قرار است که درست پیش از پایان پخش زنده پرتاب موشک، یک سفینه دراگون روی صفحه پخش زنده ظاهر و تصویر به رابط کاربری پوکمون بدل می‌شود. مجریان برنامه هم بلافاصله شروع می‌کنند به بازی پوکمون گو تا این شوخی شرکت اسپیس‌ایکس خوب از آب دربیاید. مجری‌ها به بازی با موبایل‌شان و پرتاب Pokéballs ادامه می‌دهند تا برنامه تمام شود. 

یک نکته بامزه دیگر که با دقت به تصویر می‌توانید متوجه‌اش شوید این است که قدرت جنگندگی (CP) این فضاپیمای پوکمونی در تصویر ۲۰۲۴ درج شده. سال ۲۰۲۴ همان سالی است که ایلان ماسک وعده داده شرکت اسپیس‌ایکس اولین انسان را به کره مریخ خواهد فرستاد. 

ساخت MacBook Air از سال آینده‌ی میلادی احتمالا متوقف می‌شود

با عرضه‌ی تبلت آیپد پرو، شرکت اپل مقدار قدرت یک لپ‌تاپ را در تبلتی جای داد؛ طوری که با پردازنده‌ی A9X شرکت اپل، حتی اجرای نرم‌افزارهای سنگین روی این تبلت ممکن شده بود. عملکرد خود این تبلت اپل، آن را بین شرکت‌های مختلف محبوب کرده است و بسیاری از شرکت‌ها، این تبلت را برای استفاده‌ی کارمندان‌شان خریداری کرده‌اند. اپل حتی اخیرا مدلی ۱۰ اینچی از آیپد پرو را عرضه کرد که سخت‌افزار قوی این تبلت را در اندازه‌ای کوچکتر جای داده بود. اخیرا شنیده‌ایم که اپل می‌خواهد بی‌خیال ساخت MacBook Air شود و به جای این لپ‌تاپ، روی فروش آیپد پرو تمرکز کند. 
حتی شنیده بودیم که اپل می‌خواهد ساخت MacBook Airهای ۱۱ اینچی را به کنار بگذارد. 
یک منبع چینی به تازگی گفته است که MacBook Air سال آینده، آخرین مدل از این لپ‌تاپ باریک خواهد بود. اپل در مدل‌های اخیر این لپ‌تاپ، تغییرات زیادی انجام نداده است و فقط حافظه‌ی اصلی این لپ‌تاپ‌ها (RAM) و بخش‌های کوچکی از آن‌ها را ارتقا داده است. همین حالا هم پردازنده‌های A8X و A9X عملکرد بهتری از سری پردازنده‌های Core M شرکت اینتل دارند. در نتیجه اپل با استفاده از پردازنده‌های خودش نه تنها از نظر تجاری به نفع خودش رفتار کرده، بلکه حتی محصول نهایی قوی‌تری را هم ارایه می‌دهد. 
چند ماه پیش حتی شنیده بودیم که اپل می‌خواهد ساخت MacBook Airهای ۱۱ اینچی را به کنار بگذارد، چون سخت‌افزار قوی‌تری که در این لپ‌تاپ‌ها جای می‌گیرد، اجازه‌ی ساخت لپ‌تاپ‌هایی به باریکی MacBook Air را نمی‌دهد. 

جنگ ستارگان الکترونیک‌آرتز شبیه به آنچارتد خواهد بود

«ایمی هنیگ» (Amy Hennig) ، تهیه‌کننده و نویسنده‌ی سه‌گانه‌ی «آنچارتد» (Uncharted) در حال حاضر در استودیوی بازی‌سازی «ویسرال گیمز» (Visceral Games) و زیر نظر شرکت بازی‌سازی «الکترونیک‌آرتز» مشغول به کار است. هنیگ می‌خواهد برای الکترونیک‌آرتز، یک بازی جدید در مجموعه‌ی جنگ ستارگان بسازد. 
ه نظر می‌رسد، جنگ ستارگانی که ایمی هنیگ مشغول ساخت‌اش است، شبیه سه‌گانه‌ی آنچارتد باشد. 
در مراسم Star Wars Celebration، هنیگ به نحوه‌ی ساخت بازی‌شان اشاره کرده است. او گفته که تمام فیلم‌ها را بررسی کرده‌اند تا بتوانند بهترین بخش‌های آن‌ها که قابلیت تبدیل شدن به فیلم را دارند، انتخاب کنند. هنیگ می‌گوید که برای ساخت آنچارتد هم این مراحل را طی می‌کرده‌اند. 
هنیگ گفته است: “با لوکاس‌فیلم تعامل نزدیکی داریم. چون یک داستان جدید در مجموعه‌ی جنگ ستارگان می‌نویسیم و شخصیت‌هایی جدید، مکان‌هایی جدید، تکنولوژی‌ها و موجودات جدید در آن داریم. تمام این‌ها قرار است در کنار موضوعاتی که مردم از جنگ ستارگان می‌دانند، قرار بگیرند.” 
تهیه‌کننده‌ی جنگ ستارگان الکترونیک‌آرتز می‌گوید: “مراحل ساخت‌ بازی‌مان شبیه همان کاری است که با آنچارتد کردم. اگر می‌خواهیم یک قصه‌ی کلاسیک را بازسازی کنید، مثلا در آنچارتد می‌خواستیم یک تجربه‌ی اکشن ماجراجویی برای مخاطب عام بسازیم، باید فیلم‌ها را واسازی کنیم. آن موقع است که متوجه می‌شوید چگونه می‌توانید آن‌ها را در قالب یک روند بازی تعاملی، دوباره بسازید.” 
تنها تصویری که از جنگ ستارگان استودیوی Visceral Games در اختیار داریم. 
ایمی هنیگ می‌گوید که می‌خواهند تجربه‌ی بازی کردن یک فیلم جنگ ستارگان را برای بازی‌کننده‌ها بسازند:‌ “هدف این است که با تمام شدن بازی، بازی‌کننده احساس کند یک فیلم جنگ ستارگان را تمام کرده است. باید ساختار را درست در بیاورید؛ یعنی اینکه کجای قصه سقوط می‌کند، موانع کجا هستند و صحنه‌های پر زد و خورد کجا قرار دارند.” 
این طور که به نظر می‌رسد، جنگ ستارگانی که ایمی هنیگ مشغول ساخت‌اش است، شبیه به مجموعه بازی‌های آنچارتد، البته منظورمان سه‌گانه‌ی اصلی‌اش است، خواهد بود. 
هنیگ می‌گوید که در فیلم‌ها، شخصیت‌های اصلی از دشمنان باهو‌ش‌تر هستند و با یکدیگر همکاری می‌کنند؛ چالش فعلی آن‌ها هم بازسازی همکاری بین شخصیت‌ها در روند بازی است. 
هیچ اطلاعاتی از بازی جنگ ستارگان استودیوی Visceral Games در اختیار نداریم، اما می‌دانیم که زودتر از دو سال آینده عرضه نخواهد شد.