دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

چشمهایت را می خوانم






نیازی به انکار احساست نیست


نگاهم که می کنی من تا ته


چشمهایت را می خوانم


دوستم داری !


"چشمهایت "


                                   هیچ گاه دروغ نمی گویند


پریسا پور سعادت


مرغ عشــــــق







                                            مرغ عشق



                                             فخر نفروش



                         معشوق تو هم به لطف قفس است



                                         که وفادار مانده...



        

کنــار آمـده ام








                        غصــه نخــور ؛                              



                 کنــار آمـده ام بـا نبـودنت . . .                       



                خیلـی که دلـم بگیـرد ،                       

            


                       گریـه میکنـم !                             




          


نه دیگر نمی خواهمت ...







                 وقتی خواستن ها بوی شهوت می دهند


                       وقتی بودن ها طعم نیاز دارند ...


                     وقتی تنهایی ها بی هیچ یادی از یار...


                             با هر کسی پر می شوند


               وقتی نگاه ها... هرزه به هر سو روانه می شود


                 وقتی غریزه ... احساس را پوشش می دهد


           وقتی انسان بودن ... آرزویی دست نیافتنی می شود


                                نه دیگر نمی خواهمت ...


                           نه تو را و نه هیچ کس دیگری را



         


خوش خیـــــــــــال




     



                                     چه خوش خیال است!!



                                       فاصله را می گویم"



                              به خیالش تو را از من دور کرده"



                             نمی داند تو جایت امن است!!!



                                               اینجا...



                                            میانِ قلبم...





دلم لک زده...








 
                     بیا جایمان را با هم عوض کنیم...



            دلم لک زده برای اینکه کسی عاشقم باشد!





                           

مُردیـــــــــــم




                  




                        کاش زبانشـــــــناسی پیـــدا شـــود


                                                 و...


                           دســـــــتور ِ زبانــــــی بیــــاورد



                              کـــه این " تو" ِ مجـــــــهول را



                         معـــــــلوم کنـــــــد برامــــــــــان!!!!

                                            مــُــــردیم


   از بــــــس عاشـــــــقانه هــامـــان را در گــوش ِ باد  خواندیــم


                                  و کســــــــــی نیـامــــد.





                        

تـــــــــــــــــــــــرک




                    




مرا به تختم ببندید و تنهایم بگذارید ، 


هر چقدر هم نالیدم و فریاد زدم به سراغم نیایید .. .


من دارم او را ترک میکنم!!!



                

فقط چند قدم




               





فقـط چـند قـدم مانـده بـود برسـم بـه "تــو"



اگر ایـن خواب لعنتـی ، دیشـب ادامـه داشـت !





            

سکـــــــــــوت






 
                 سکوتِ من هیچگاه نشانه ی رضایتم نبود ...



                    من اگر راضی باشم با شادی میخندم !



                                    سکوت نمی کنم