دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

مرا ببوس




                 



                                       مرا ببوس هزاران بار...

                                          شیرین است ...

                                           بعد نبودنت ...

                                             آه نبودنت!

                                        که میرسد روزی...

                     به تمام این شیرین شدنهای دلم نیاز دارم ...


                               

یکی بیاید




                   



                                           یکی بیاید

                              دست این خاطره ها را بگیرد

                                         ببرد گردش ..

                                     کلافه کرده اند مرا،

                             بس که نق می زنند به جانم ..
 



                                      

چشم ها دروغ نمی گویند!







                                چشم ها دروغ نمی گویند!


                           وقتی بچه بودم و دروغ می گفتم


                      مامانم می گفت: از چشمات می فهمم


                             می گفت: چشمات پلک میزنه


                                     وقتی بزرگ شدم


                                         رفتم جلو آینه


                            گفتم اصلا دلم برات تنگ نشده


                                 دیدم چشمام پلک میزنه


                                            باز گفتم


                                            باز پلک زد


                           

دلـــم کـــار دست است








                دلـــم کـــار دست است .... . خودم بافتمـش ...!



           تـــارش را از سکـــــوت ؛... . پــودش را از تــــنـهایــی .... .



            هــمــــیــن اســـت کـــه "خــریــدار" نــــــــــدارد .... !!!!



                         

چه خیـــــال ِ بیهوده ای

 








گمـــــــــان می کـــــردم وقتــــــــی نبـــــــــــــــــــــــــــــــــــاشم

دلـــــت می گیـــــــــــــــــــــــــرد

1 روز

1 ماه

1 سال

از رفتنــــــــــــــــــــــــــــــــــــم می گذرد . . .

چه خیـــــال ِ بیهوده ای

وقــــتی دلت با
دیگریســــــــت ...





  

از تـوُ چــه پنهــان





 




                                       از تـوُ چــه پنهــان  



                      گــاهۓ برایـم آنقـدر خواستنـۓ مۓ شوۓ



                                     کـه شـروع مۓ کنم



                               بـه شمــارش تکـ تکـ ثانیـه ها 



                                  براۓ یکـ بار دیگـر رسیـدن



                                           بوۓِ تنـت ...




        

تنهائی







دستهایت را زیرِ تنهائیم ستون کن


که من از آوارگیِ بی تو بودن می ترسم





هوای تو می آید...









پنجره را باز میکنم...

هوای تو می آید...

می آید و مرا مست میکند...

من مست تو می شوم...

خودم را به باد میسپارم...

و غرق می شوم...

فرقی نمیکند که تو کجا باشی...

چشمانم را که ببندم تو اینجایی...


                                                  کاش واقعا همینطور بود

                                                   به همین آسونی




          

افسوس







                           لحظه ها خمیازه میکشند .....



                             انگار توان حرکت ندارند ..... 



                      عقربه های ساعت را به جلو کشیدم 



                                            شاید 



                         لحظه دیدارمان نزدیک تر شود ... 



                                     ولی افسوس 



                        زمان، نامرد تر از این حرفاست ... 




                                

نوروزِ باستانـــــی

 

 



در این نوروز باستانی


خیال آمدنت را به آغوش خسته می کشم  . . .