دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

تولدم مبارک


      میگن امروز تولدمه….

اما من هیچ وقت دلم نمیخواد خودمو به اعداد و ارقام محدود کنم
و به نظرم تاریخ تولد یک انسان صرفاً روزی نیست که از شکم مادر متولد شده
به نظرم یه آدم توی عمرش بارها و بارها متولد میشه
مثلاً هر بار که از ته دلش احساس خوشحالی میکنه
هر بار که بعد از یک زمین خوردن اساسی پا میشه و ادامه میده
اولین باری که عشق رو لمس می کنه…
اولین باری که احساس ناب دوست داشتن پاشو به زندگیش میزاره
هر وقت از یک مسیر اشتباه برمیگرده
یا زمانی که با خاطرات تلخش خداحافظی
می کنه انگار تازه متولد شده
لحظه‌ای که با محبتش باعث شادی دلی میشه
یا جلوی شکستن قلبی و ریختن اشکی رو میگیره
یا هر وقت کسی رو با تمام وجودش
می بخشه….
هر روزی که سعی می کنه خوب باشه و هر شبی که با احساس رضایت از خودش
می خوابه انگار تولد دوباره ست
و من هر بار در زندگی هر کدوم از این حس‌ ها رو تجربه کردم به خودم گفتم
تولدت مبارک رفیق …

نظرات 37 + ارسال نظر
گل سرخ پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 04:18 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

درود بر کسانی که
از محبتشان دوستی آغاز می گردد ،
از صداقتشان دوستی ادامه می یابد،
و از وفایشان دوستی پایانی ندارد[گل]

بسیار زیبا

فهیمه پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 01:37 ب.ظ

یک روز بیا ...
و تا ابد بمان!
کسی چه می داند ؟
شاید "ابد" همان چند دقیقه ای باشد،
که در آغوش تو می گذرد...

الی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 06:38 ب.ظ

خوشبختی
برای من یعنی تو
اینکه کنارم دارمت...
لمست میکنم، میبویمت
و در آغوش میگیرمت!!
خوشبختی برای من یعنی زمان دلتنگی..سربچرخانم و تو باشی...

سید محسن چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 04:34 ب.ظ

کارهائی که برای پدر ومادر انجام می دهید .کمک نیست---وظیفه بندگی است.

فهیمه چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 01:44 ق.ظ

زندگی با تمام فراز و نشیب هایش
ایستگاهِ آرامشی دارد حوالیِ آغوشت!
و عشق
قطعاً همین حال خوبیست که من با حضور"تو" دارم...

گل سرخ سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:12 ق.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

صبح ها
لبخندی بچسبانید گوشه لبتان![رضایت]
دلیلش مهم نیست
اصلا نیازی به دلیل ندارد
لبخند است دیگر
هفت خان رستم که نیست![خنده]

فهیمه دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:06 ب.ظ

جانانم
امروز به خاطر شعر،
فردا،
به خاطر عشق،
و روزهای دیگر
به هربهانه ای
باید تورا خواست ...

گفتگو دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 02:02 ب.ظ http://easa.blogfa.com

من
امشب
زیر
نور
ماه
میبافم
میان
دفتر
شعرم
خیالت
را

شوکا صبور

گفتگو دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 01:56 ب.ظ http://easa.blogfa.com

در و دیوار پنجره بارانیست
چشم من طوفانیست
گاهی اشک را می بارد
گاهی بغض را خفه می کند
داد رسی نیست به دادم برسد
دل تنها و غریب
عشق را می گرید

شقایق پاکی پودنک

گل سرخ دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:47 ق.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

سلام

گل سرخ یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:29 ق.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

گل سرخ پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 12:27 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

دلم شده غرق سرور و شعف

کعبه شده بهر علی یک صدف

مرغ دلم رها شده به سوی

ایوان باصفای شاه نجف

میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت،
اسد الله الغالب،
علی بن ابیطالب،
و روز پدر
پیشاپیش بر شما مبارک باد[گل][گل][گل]

ممنون برشمام مبارک

گل سرخ شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:19 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

روزگار چون گرگ پیری پر بلاست
طعمه اش یاران خوب و با وفاست
دوری از یاران مکن ای با وفا
گرگ دوران در کف این لحظه هاست[لبخند]

گل سرخ جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 01:25 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

شعاع مهربانیت را روز به روز زیادتر کن
آنقدر که روزی بتوانی همه را در آن جای دهی
آن وقت تا خدا فاصله ای نیست ...[گل]

دریچه ای روبه هنر و فرهنگ جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:31 ق.ظ

خوشتر از دوران عشق ایام نیست

بامداد عاشقان را شام نیست

مطربان رفتند و صوفی در سماع

عشق را آغاز هست انجام نیست

کام هر جوینده‌ای را آخریست

عارفان را منتهای کام نیست

از هزاران در یکی گیرد سماع

زانکه هر کس محرم پیغام نیست

آشنایان ره بدین معنی برند

در سرای خاص، بار عام نیست

تا نسوزد برنیاید بوی عود

پخته داند کاین سخن با خام نیست

هر کسی را نام معشوقی که هست

می‌برد، معشوق ما را نام نیست

سرو را با جمله زیبایی که هست

پیش اندام تو هیچ اندام نیست

مستی از من پرس و شور عاشقی

و آن کجا داند که درد آشام نیست

باد صبح و خاک شیراز آتشیست

هر که را در وی گرفت آرام نیست

خواب بی‌هنگامت از ره می‌برد

ورنه بانگ صبح بی هنگام نیست

سعدیا چون بت شکستی خود مباش

خود پرستی کمتر از اصنام نیست

گل سرخ پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 04:32 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

شب ارزوهاست و من ارزو دارم
دلت مثل بهار
پر شود از لحظه های ماندگار
زندگیت خالی از اندوه و غم
لحظه های شادمانی بی شمار[گل]

ملتمس دعای خیرتان هستم

محتاجیم

گل سرخ سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 08:21 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

دلم گرم خداوندی است
که با دستان من
گندم برای یا کریم خانه می ریزد .
چه بخشنده خدای عاشقی دارم
که می خواند مرا با آنکه می داند
گنهکارم .
دلم گرم است
می دانم بدون لطف او
تنهای تنهایم .
برایت من خدا را آرزو دارم[گل]

گل سرخ یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:25 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

وقتی تنهاییم
دنبال یک دوست میگردیم
وقتی پیدایش کردیم
دنبال عیب هایش میگردیم
و وقتی از دستش دادیم
دنبال خاطره هاش میگردیم
و باز تنهاییم[ناراحت]

گل سرخ یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:37 ق.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

ما مال نداریم که هی فخر فروشیم

اموال نداریم که بر فقر بپوشیم


داریم گرانمایه ترین ثروت عالم

یک دوست که آن را به جهانی نفروشیم

گل سرخ پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1401 ساعت 09:30 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

برای شنا کردن
به سمت مخالف رودخانه،
قدرت و جرات لازم است .
وگرنه هر ماهی مرده ای
هم می تواند
از طرف موافق جریان آب
حرکت کند

قندک میرزا پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1401 ساعت 01:03 ب.ظ http://ghandskmirza.blogfa.com

سلااام و هزاران درود
خیلی از حضور سبزت ممنونم عزیز
اما چرا اینگونه غمگینی؟ تورا چه شده مهربان؟!

گل سرخ جمعه 23 دی‌ماه سال 1401 ساعت 12:38 ب.ظ http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

با نام تو دل چه با صفا می‌گردد
با مهر تو دل ز غم رها می‌گردد
باشی تو کلید راز هستی زهرا
با نام تو قفل بسته وا می‌گردد

میلاد فرخنده و با سعادت
اسوه تمام عیار مکارم
و قله رفیع فضائل
صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (س)
و روز بزرگداشت مقام زن و مادر
را به شما و خانواده ی محترمتان
تبریک عرض می نمایم[گل]

موفق و سلامت و پایدار باشید[گل]

سپاسگزارم دوست عزیز برشمام مبارک این روز فرخنده

محمد سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1401 ساعت 07:43 ب.ظ

روزی که تو قلبم راحت پا گذاشتی

واسه منم تو قلبت باید جا می ذاشتی

روزی که نگاهت کار خودشو کرد

من می سوختم اما تو خبر نداشتی

تا نرفتم از درد تا نرفتی از یاد

دیگه مهر سکوتو می شکنم با فریاد

دیگه مهر سکوتو می شکنم با فریاد

میگم ای اولین عشق خوش آمدی به قلبم

میگم ای آخرین عشق خوش آمدی به قلبم

خوش آمدی به قلبم

تمام غصه ها رو من تنها می خوردم

بار خواستنا رو من تنها می بردم

تا شاخه نورس خواب گل می بینه

تا بذر محبت بر دل می نشینه

تا نرفتم از درد تا نرفتی از یاد

دیگه مهر سکوتو می شکنم با فریاد

دیگه مهر سکوتو می شکنم با فریاد

میگم ای اولین عشق خوش آمدی به قلبم

میگم ای آخرین عشق خوش آمدی به قلبم

خوش آمدی به قلبم

محمد دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1401 ساعت 02:14 ق.ظ

خودم باهات میمونم
درد و بلات به جوووونم
بذار تک اااات کنم که
کم شده عشق خوووووونم

محمد چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 01:39 ق.ظ

محمد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 06:22 ب.ظ

من بهشتم همه در دیدن خندیدن توست
تا تو باشی نشوم خیره به لبهای کسی


مولانا

محمد چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 03:03 ق.ظ

دلم
را
مُبتلا
کردی به تَرفندی به لبخندی
چه
زیبا
فاتحش
گشتی مبارک بادت این منزل

یه رهگذر یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام عزیزم تولدت مبارک باشه

سلام تشکر

محمد جمعه 4 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 05:41 ق.ظ

مهم تر از لبخند "چشمخند" است...
گاهی لبانت به خنده باز میشوند اما
چشمانت غمی را به دوش میکشند!
گاهی صدای قهقهه هایت در فضا میپیچد اما
در عمقِ چشمانت گریه پنهان شده است!
گاهی به ظاهر خوبی اما
چشمانت چیزِ دیگری را نشان میدهند!

"چشم ها" این دو گردالیِ کوچک
چه رازها که در دلِ سینه نگه میدارند و
چه شکست هایی را که بروز نمیدهند!

نکند حواسمان پرتِ خنده ی تصنعیِ کسی شود
و چشم هایش را از یاد ببریم!
زبانِ چشم ها را فهمیدن کارِ سختی نیست
کافیست جنسِ غم را بلد باشی!

قندک میرزا چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:31 ق.ظ http://ghandskmirza.blogfa.com

سلاااام و هزاران درود
تولدت با اندکی تاخیر مبارک
عمورو کلا فراموش کردیا؟

سلام ممنونم محبت کردید

مامیترا شنبه 21 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام

سلام

محمد چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:56 ق.ظ

الهی جاده زندگیت هموار

آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد

و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی . . .

تولدت مبارک

تشکر

محمد چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:55 ق.ظ

به نام او که مهر را آفرید و مهربانی را و تو را،

زادروز تولد شما را صمیمانه تبریک عرض می کنم و عمری پر از سعادت و موفقیت و خوشبختی در کنار خانواده برایتان آرزو دارم.

سپاس فراوان

محمد چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:54 ق.ظ

نـفـس باد صبا مشک فشان خواهد شد

عالـم پیر دگرباره جوان خواهد شد

ارغوان جام عقیقی به سمـن خواهد داد

چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد

آغاز بودنت مبارک

محمد چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:52 ق.ظ

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

قلب ها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

سالروز زمینی شدنت مبارک . . .

محمد چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:50 ق.ظ


تولدتون مبارک

انشاالله هزار ساله بشین


محمد چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:47 ق.ظ

تووووولدت مباااااارک
انشاالله هزار سااااله بشی و تموم آرزو هات تبدیل به خاطره بشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد