دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

قالیچه ی یادت







قالیچه ای را که به یادت بافتم 


هرگز


بر ایوان فراموشی


 پهن  


نخواهم کرد



                  

خطِ فـاصلــــــــــــــه








معلمم به خطِ فاصله میگفت:خطِ تیره...


خوب میدانست که فاصله ها چه


به روزگارِ آدمها می آورد...





مرگـــــی به نامِ زندگی





                                       




جدا موندن از کسی که دوستش داری


فرقی با مردن ندارد


پــــــــس


عمری که بی تو میگذرد


مرگیست به نامِ زندگی





                  

احساس




          





فقط بعضی از آدمها هستند که باران را احساس میکنند.


بقیه فقط خیس میشوند!!!





اما هنــــوز




 




تمامِ شهر را دیوانه وار


با خیالتْ قدم زده اَم.


خواب هایت را با که شریک میشوی?


اما هنوز


شـریک تمام بیخوابی های من تـویی !!




                 

بی آنکه بدانی








سایه وار میآیم نزدیک پنجره ات ....

بی آنکه بدانی ...

می آیم میان اتاقت

نگاهت میکنم ...

آرام خفته ای

زندگی را

لحظه ای حس میکنم .

به زیبایی

آرام میگیریم و باز میگردم...

بی آنکه بدانی


 


                 

نمیـــــدانم




             





خاطره ‏هایت را آنقدر در لحظات بی ‏کسی مرور کردم که پوسیدند.


نمی‏دانم خاطره‏ هایت کهنه شده ‏اند یا لحظات بی‏ کسی من بسیار




                 

لبهــــایِ تو




 



لبهای تو بر هر مرضی حکم دواست


هر بوسه ات از بوسه بعدیت سَواست


من سیر نمی شوم ولی جان خودم


هر بوسه تو قدِّ سه مَن باقلواست



یــــادمه









خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه ی خاطراتم


رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : فراموش ؛


 یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه





                

دریغ ...







نگاهم به تلفن

دوخته می شود

امـــــا دریغ از چند ثانیه ی کوتاه صحبت

فقط

حجم خاک نشسته

روی گوشی را

نظاره می کنم !