دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

وقتی تو نیستی











وقتی تو نیستی ،


نگاهم حوصله نمی کند


پایش را از چشمم بیرون بگذارد. . . !




تنها پناهگاه ِ من




عـــــزیــــزِ دلــــــــم


هنــوز وقتــی آسمــانِ دلـــم ابـریست


لمسِ سبکِ دستـانِ مهـربانت را رویِ موها یـــم حـس میکنـــم...


تـو هنـــوز بـا تمـــومِ نبــودنت


تنهـــا پنــاهگـــاهِ مـــــن از ایـن آدمهـــایــــــی




کاشف جاذبه می شدم...








بدون سیب


کاشف جاذبه می شدم 


تنهـا اگــــر:


من و تـو و نگاهـــــــــــــــــــــــــــــــــــت


قبل از نیــوتن بــودیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم




حـقـیـقـت دارد !






 

حـقـیـقـت دارد !


کافـی سـت چــمـدان هــایــت را ببــندی


تــا حــاضـر شــونــد ، هـمه


بـــرای ِ از یـــاد بــُـردنــت !


آنـکه بــیشتـر دوستـت میــدارد ، زودتــــر !!!




چـــنــدنــفـــر بـــه یــک نـــفــــر؟!







تو


+


خاطراتـت


+


چـشـمانـت


+


دسـتانـت


+


لـبـخندت


+


  اشـکـت …. 



چـــنــدنــفـــر بـــه یــک نـــفــــر؟!







کاش کسی جایی منتظرم بود...









چقدر دلم می خواهد نامه بنویسم …


تمبر و پاکت هم هست و یک عالمه حرف….


کاش کسی جایی منتظرم بود...


فقط برای رفتن....







 

دلم سفرمیخواهد...،

 

نه برای رسیدن به جایی؛

 

فقط برای رفتن....







عطر تنت








             وقتی عطر تنت را میخواهم ،


                به باد هم التماس میکنم ،


                  خدا که جای خود دارد





                     
             
                       

یکــی بــود یکــی نبـود








بیـــا هــردو باشیـم  


تـا نقض کنیــم برای همیــشه


یکــی بود ، یکــی نبــود قصــّه را ...



 


هـــــیــــس !







هـــــیــــس !  



به ســـــــایه ات بــــــــــــــــگو آهــــــــــــــسته رد شـــــــــــــــود !



دلــــــــــــم تــازه آرام گــــــــرفتــــــه ...