دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

" توضیح المسائل "‌







لا به لای " توضیح المسائل "‌ دلــــــــم را میـــــگــردم...



تا بـبـیـنـم چه شـــــــد...



که به یکباره...


دیدنت را بر من حــــــرام کـــــــردی ؟





حتمـــآ شوخی اش گرفته







در بـــــــاز و بـسـتـه شُـد



حـتـمـــا بــــاز بــــــاد شـــوخـی اش گــرفـتـه



ادای آمــدنـــت را در مـیــــــآورد!




                     

نبودن هــــــایت




    



                                            نبودن هایت


                                       تلنبار شده روی دلم


                                      و تو نیستی که ببینی،


                             حجم نبودن هایت آنقدر سنگین است


                                           که دلم تاب ندارد


                                  نبودن هایت را در خود نگه دارد



      

زمــــــــــــان








                 دلم میخواست زمان را به عقب بازگردانم...



                  نه برای اینکه آنهایی که رفتند را بازگردانم



                                برای اینکه نگذارم بیایند







تبعیــــــــد




             






                  فکر کنم مرا به دوران ماقبل تاریخ تبعید کرده ای؛



   که هر چه فکر میکنم یادم نمی آید آخرین بار کی گفتی دوستت دارم..؟!





                                        

عشـــــــق تو








                              دست هایم را می گشایم


          جای بال هایی که هرگز به روی شانه هایم نرویید!


                  پرواز نخواهم کرد! چیزی بند بر پایم نهاده


                                              چیست؟


                                              عشق تو




                 

جانم ... مرا صدا کردی ...؟




  



                               دلم بهانه ات را می گیرد



                          چقدر امروز حس با تو بودن دارم



صدایت در گوشم می پیچد و من می گویم : جانم ... مرا صدا کردی ...؟