دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

من تعطیلم










                     گل گرفته ام تا اطلاع ثانوی در قلبم را  



                                   لطفا نگوید کسی



                                  دوستم داشته باش



                             این یک قلم جنس را نداریم



                                         تمام شد



                                        من تعطیلم




                                                               

نمی خواهم بدانم












دست هایش با من......


چشم هایش در خیابان......


و دلش؟


این یکی را دیگر نمی خواهم بدانم.










خداوندا دستی را در دستم قرار ده که پاهایش با دیگری نرود..





من اگر عاشقانه مینویسم








من اگر عاشقانه مینویسم


نه عاشقم و نه معشوقه ی کسی!


فقط مینویسم تا عشق یاد قلبم بماند...


در این ژرفای عادت ها و دل کندن ها و هوس ها...


فقط تمرین آدم بودن میکنم..!