دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

یـــــــــــــــاد




 



ناشناســی تنهـا ، نیمـه شب هم حتـــی!


اگر از کوچــه تنهـایـــی قلبــم گـــــذرد


یــاد او ســالــــی چند در دلـــــــم خـواهــــد مــاند


تــــو کــه دیریست در ایـــــــــن کوچـــه اقامت داری



نظرات 8 + ارسال نظر
علی سینا پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ http://alisina1364.blogfa.com

وبلاگ نازی داری به منم دلت خواست سر بزن

ممنونم دوستِ عزیزنظرِ لطفته
با کمالِ میل خوشحال میشم

فاطی دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام
عزیزم می بینم به فاطی های وبلاگت اضافه شده داشتم از تعجب شاخ در می آوردم آخه اون ساعتی که دوستت نظر گذاشته بود من اصلا پای نت نبودم .........

سلام گلِ من
آره عزیزم تو که میدونــــــــــــی من عاشقِ فاطی هــــــــــام

امیر دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام شادی جان مطلب قشنگی درج کردی اما بدشانسی من جزء مقیمین کم سابقه ام افسوس ولی باور اگر سابقه قدیمی بودن قابل فروش بود برنده این مزایده بودم.


من به مهر تو چنان رام شدم٫که خدا می داند
من به زلف تو چنان خام شدم٫که خدا میداند
این چه سحری ست که بر جام نگاهت جاری ست
من چنان جادوی این دام شدم که خدا میداند

سلام به دوستِ جدید والبته عزیزِ من
مطمئن باشید شما چون دوستانِ قدیمم بر قلبِ من جای دارید
دیدنِ نامِ شما در صفحه نظراتم بینهایت خوشحالم میکنه
ممنونم بابت شعر بسیار زیبا و دلنشینتون دوستِ من

نازنین دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:35 ب.ظ http://goldoonak.blogsky.com/

سلام شادی جان
خیلی قشنگ بود!

راستی!!!!!!!
آدرس وبم و اسمش عوض شده!
تو جعبه لینکت عوضشش کن لطفا!
یادت نره بهم سر بزنی

سلام عزیزکم
ممنوم خانومــــی

باشه حتمآ
مرسی که خبر دادی گلم

آقای م دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ب.ظ http://shookoolat.blogsky.com/

زیبا بود.......................................

مرسی...

ممنــــــــــــــــــــــــونم
مرسی از حضورت دوستی من

smms دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ http://smms361.blogsky.com

سلام من برگشتم مطلباتم خوندم باحال بود.......شرمنده که نتونستم زود تر بیام

سلام خیلی خوش اومـــــدی
ممنونم دوستِ مـــــــــــــــن

حسین دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ

شبها به خوابت آیم و در گوش ات این نجوا کنم
من مست و بیخواب تو ام یکه دم به رویایم بیا

تقدیم به شما دوست بسیار عزیزم
بخاطر این همه زیبایی که در نوشته ها و عکساتون دارید

ممنونم استاد
همیشه با خوندنِ شعراتون انرزی میگیرم
مرسی از حضورتون

فاطی دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.mazzeparan.blogfa.com

خیلی قشنگ بود دوست من وبلاگ کلا قشنگه

ممنونم عزیزکـــــم محبت داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد