دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

کجا ایستاده‌ای؟




         




کجا ایستاده‌ای؟


چگونه است


باد از هر جهتی که می‌وزد


عطر تو را با خود دارد؟


تو نرفته ای


میدانم


از جایی در همین نزدیکی


مرا نگاه میکنی


فقط من نمیبینمت . . .




نظرات 7 + ارسال نظر
علی(خوندنیها) یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:01 ب.ظ

سلام شادی خانوم
واقعا لطف کردین که اومدین و روز میلاد مولود کعبه رو تبریک گفتین
سپاسگذارم.شرمندتونم راستش من دیگه خیلی وقته که آپ نمیکنم و دیگه هم نمیخوام آپ شم و به همین خاطره که نتونستم تا حالا بهتون سر بزنم.اگه متمایل بودین میتونیم با هم ارتباط پیامکی داشته باشیم تا دوستیهامون فراموش نشه.از اون پیامک های خوشگلتون مارو بی نصیب نذلرین منم این کارو میکنم
09191440285

سلام به دوستِ عزیزمون علی آقا
خواهش میکنم وظیفه بود
چـــــــــــــــــــــرا نمیخوای بیای؟
مرسی از تلفنت آق علی
ولی شرمندم نمی تونم پیامکی بفرستم
انشالله که از تصمیمت منصرف میشی وبرمیگردی وبلاگ

حسین سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ب.ظ

دوری واقعا چه سخته
ببخشید با شمادرد دل میکنم
دلم میخواد با یکی درد دل کنم امشب قرعه به نام شما افتاد
ببخشید دیگه
دلم گرفته نمیدونم چرا خیلی هم گرفته
بعضی ها دیدن یارشون رو
ولی من فرصت حتی دیدن یک لحظه روی ماهش رو نداشتم
که حتی تصور کن داره پشت سرم منو نگاه میکنه
بازم ببخشید یکی رو لازم داشتم باهاش بگم گفتم بزار به شما بگم
بلکه اروم بشم
ممنوووووون

بله درسته دوری سخته
خواهش میکنم خوشحالم از اینکه طرفِ صحبتتون باشم وخوشحالتر اینکه قابل دونستین
از تهِ دل آرزو میکنم که بتونیند یارتونو ببینید و از این همه دلتنگی در بیاین

حسین سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

بوی تو از باد شنیدن خوش است
روی تو در ماه بدیدن خوش است

دوری من از تو شده یک نفس
هان نفس از بوت کشیدن خوش است

تقدیم به شما دوست عزیزم

امشب دلم خیلی گرفته خیلی

ممنونم استاد خیلی زیبا بود
خدا نکنه دلتون بگیره ؛چرا آخـــــــه؟؟؟؟

فاطی سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:13 ب.ظ

سلام گلم خودتو کشتی با این انتظارات بی خیال بابا منو دریاب بیا منتظرتم متنتم خیلی قشنگ بود

سلام به عزیزِ دوست داشتنیِ خودم
چیکار کنم جز کشتن خودم کارِ دیگه ای بلد نیستم
چشات قشنگ میبینه گلــــم
عصر میبینمت عزیزکم

امیر سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ

شادی خانم سلام باورکن این احساس فقط فرشته ها دارند .
من خواب دیدیم که در لحظه های با تو بودن، لحظه های بی تو بودن را نفرین میکنم و در لحظه های بی تو بودن، لحظه های با تو بودن را آرزو میکنم! من کجای لحظه هاتم؟ تو که اوج لحظه هامی....تشکر مطلبتان قشنگ بود .

سلام به امیرِ عزیز دوستِ جدیدِ وبلاگیم
ممنونم از این مطلبِ بسیار زیبا و دلنشینتون
منظورتون اینه ما نمیتونیم همچین احساسِی رو داشته باشیم؟

علی(خوندنیها) سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ

راستی روز زن هم بر شما مبارک شادی خانوم هرچند دیره ولی باز بپذیر دیگه

ممنونم علی جان
با جونو دل می پذیرم دوستِ من

علی سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ق.ظ http://www.khoondaniha.blogsky.com

سلام شادی خانوم جون.خوب هستین؟چه میکنین؟سلامتین؟خوش میگذره؟با دوری ما؟چه خبر؟دلتنگ دوستای وب بودم خصوصا شما.

سلام علـــی آقــایِ گلِ
خـــوبـــی گل پسر
دلِ ماهم واست تنگ شده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد