دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

تیکــه هـــایِ پـازل




 




دوستــانِ خــوب مثلِ تیکــه هـــایِ پـازل هستند


که اگــه یکیشــون نبـــاشه پـــازل کـامل نمیشه


تـــــو یکــــــی از اون تیکــــه هـــایی


کــــه هیچـــــوقت نیستی






          

نظرات 9 + ارسال نظر
ستوده یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ب.ظ http://sootoodeh.blogsky.com/

شادی جانم این عکست را قرض گرفتم نیاز دارم خانمی من

قابلتو نداره عزیزم
هر کدومو خواستی بردار نازنینم

رویا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

اهوم حالا شد

خــــــــــداییش خــطر از بیخِ گــوشم گذشت

رویا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ق.ظ

اوهکی پس من کدوم تیکه پازلت هستم؟؟؟

ای جــــــــــــــــــونــــم تــو کجا بودی؟
آخه بس که ریز نقشی ندیدمت گلم
فدایِ تو بشم خودم
تــو خودِ قلبمی
******************************
هِـــــه گرفتا ری شدیم از دستِ شما هــــــــــا

فاطی پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ

میگما من کدوم تیکه پازل عشقتو تشکیل می دم دوست دارم اون وسط پازل عشقت باشم

تو همونی هستی که تو دستمه دیگه نازدونه
تیکه اصلِ قلبمی که دارم میزارمت سرجاش

امیر سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام شادی خانم : من که حاضر غایبم تقریبا" مرده ام اما گاهی تکان میخورم و هستم جزء تیکه های موجود پازلتن ولی دعا میکنم که گم شدتون پیدا بشه چون بدون ان پازله ارزشش از دست میده.

سلام دوستِ من
هر پازلــی تیکه هایِ اصلی و کلیدی داره که شما از اون دسته تیکه هایین
ممنونم بابتِ نظرتون شرمندم کردی آق امیر

شیما دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ http://delneveshteshima.blogfa.com/

سلام شادی جون خوبی عزیزم؟
خیلی دلم برات تنگ شده بود
آخی چه متن قشنگی بود ...
چه کشیدی در فراق من؟؟؟!!!!

سلام عزیزم
رسیدن بخیر
خوبی گلم؟
خوش گذشت؟
آخ نگو نگـــو نگــــــــــــــو

پسری از جنس خاک یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ

از این فاصله ها که میان منو توست

و هر آنگه که دلت تنگ من است

بهترین شعر مرا قاب کن و پشت نگاهت بگذار

تا که تنهاییت از دیدن من جا نخورد

و بداند که دل من با توست

و همین نزدیکی ست...


ممنونم دوستِ عزیز
مرسی از شعر قشنگت

حسین یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ق.ظ

از وجودم تکه ای گم کرده ام
دل زعشق روی تو پر کرده ام

چون نباشی کی شود کامل دلم
قطعه ای از زندگی گم کرده ام

تقدیم به دوست خوب و عزیزم برا این پست قشنگشش

ممنونم استاد
مرسی از شعر قشنگ و دلنشینتون

آقای م یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

س.
گاهی اوقات هستم...

سلام
نگو که هستی والا پازلم کم نمیومد
مرسی از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد