دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

از امــــــروز...







تا دیروز ، هرچه می نوشتم عاشقانه بود



از امروز ، هرچه بنویسم صادقانه است



 عـــاشقانه دوستت دارم



نظرات 7 + ارسال نظر
مریم جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ http://sooskesiah.blogsky.com

گلم آپم بدو بیا

چشم عزیزم میام الان

ستوده پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ http://sootoodeh.blogsky.com/

میگم شادی جان .
ببینم مخاطب اینها میاد اینجا بخونه یا نه .
نمیدونم چرا من اینقدر کنجکاوم عزیزم .
راستی کجایی خانومی خیلی کم پیدا شدی مثل من

نه عزیزکم مخاطبی نداره اصلا
یعنی هنوز نداره
مبینی چقده امیدوارم هنوز
معذرت گلم کمتر میام سر میزنم لپ تاپم خراب شده دادم تعمیر
درست شد از خجالت همتون در میام

ستوده پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ب.ظ http://sootoodeh.blogsky.com/

وای مرسی عزیزم منم خیلی دوست دارم .
امروز تا همیشه
ببین چقدر خودم را تحویل میگیرم .
چیکار کنم اینجا جو گیر میشم

قربونت برم خــــــــــــانومم
خیلــــــــــــی دوسِت دارم عزیزم
ای جـــــــــــــــــونم

شیما پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ق.ظ http://delneveshteshima.blogfa.com/

سلام شادی جون
متنت زیبا بود مث همیشه
اومدم ازت خداحافظی کنم گلم
دوست داشتی بیا وبم تا متوجه بشی قضیه از چه قراره!!!!!!!!

سلام شیما جون
ممنونم عزیزکم
به رویِ چشــــــــــــم الان میام

نازنین چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ http://goldoonak.blogsky.com/

shaaaaaaaaaaaaaadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
to ro khoda ghaleb webeto avasz kon o matalebe shad bezar
mesle esmet
heife to ke matlab ghamgin mizari

جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم؟؟؟؟؟
رنگشم؟
مشکی که میگن رنگِ عشقه

حسین چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام مثل همیشه کوتاه زیبا و دلنیشین
تقدیم به شما بپذیرید

صادقانه چشم تو مستم نمود
عاشقانه این دلم راحت ربود

صادقی بر عشق تو هست و شدم
عاشقی بر لیلی ام مجنون نمود

منت میزارید بپذیرید

سلام
ممنونم استاد
شعرتون قشنگ بود مرســـــی

امیر چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام شادی خانم من ازاولین نگاهی که درعالم خوابم شمارادیدم به صداقتت پی بردم اما بد شناسی مفسرالاحلام (تفسیرکننده خواب) نداشتم تاخوابم زودتفسیرکنه که حداقل باغبان گلخانه ات میشدم وباوجودی که من میدونم دیرجنبیدم اما تااین ساعت ازان
خوابی که دیدم لذت میبرم که من با گلی مثل شما اشنا کرده.
(شکرا" حبـــــــــیـــــــــبــــــتـــــــــــی)

سلام به دوست عزیزو گرامیم امیر آقــــا
بهتره شما هم یه کتابِ تعبیرِ خواب مثلِ ما تو خونه داشته باشین گاهـــــــــی لازم میشه
ممنونم نسبت به من محبت داری دوستِ من
شرمندم میکنین
منم از داشتنِ دوستی چون شما به خودم میبالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد