دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

مــی روم پیــشِ خـــدا...!






 

مثــلِ بـادکنکـــی بـه دسـتِ کـودکـــی


هــر جــا مــی روی


بــا یــک نــخ بــه تــو وصلــم


نــخ را قطــع نکـــن


مــی روم پیــشِ خـــدا...!





نظرات 9 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ب.ظ

من ادعا نمی کنم همواره به یاد کسانی هستم که دوستشان دارم ولی می توانم ادعا کنم که لحظاتی که به یادشان نیستم نیزدوستشان دارم

زیبا گفتین

علی چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ق.ظ

راضی نشو قطره اشکی از گوشه چشم کودکی که تمام ارزوی زیبای او با نخی به بادکنکی وصل است بریزد"قطع نکن نخ را"نلرزان قلبی "نریز اشکی

خیلی قشنگ گفتین
ممنونم از حضورِ گرمتون دوستِ من

javad سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 ب.ظ http://javad-ecka.blogfa.com

نمی اندیشیدم
من در این چند صباح
وندر این دار فنا
بشوم عاشق و زار
نمی اندیشیدم
بشوم سخت دچار
برم در پی یار
بنشینم به باغ
غرقه در شور و خیال
دل سپارم به بهار . . . ♥

ممنونم از حضورت دوستِ عزیز

پیمــــــــــــــان سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com

حس غریبی ست دوست داشتن

وعجیب تر از آن است دوست داشته شدن .....

وقتی میدانیم کسی با جان ودل دوستمان دارد

ونفس ها وصدا ونگاهمان در روح وجانش ریشه دوانده

به بازی اش میگیریم .....

هر چه او عاشق تر ما سرخوش تر !

هر چه او دل نازک تر ما بی رحم تر!...

زیبا بود دوستِ من

پیمــــــــــــــان سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com

گآهـے دِلَـتـــ از سن و سالت مےگیرد

میخواهے کودکـــ باشے

کودکے بهـ هر بهانهـ ای بهـ آغوشـِـ غَمخوارے پناهـ مے بَرَد

و آسودهـ اَشک مے ریزد

بُــزُرگــــ کهـ باشے

بایَد بغض هآے زیادے را بـےصدآ دفن کنے ...

ممنونم قشنگ بود

ملیکا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ب.ظ http://gogolim.persianblog.ir

شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم / خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم

خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم / در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم

خدافظ شادی جون من دیگه دارم میرم حلالم کن


کجــــــــــــــــــــــا؟؟؟؟؟؟؟؟

حسین سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ق.ظ

کاش اگه قطع میشد می رفتم پیش خدا
ولی می افتم پایین

له میشم زیر دست و پای دلتنگی

میرم زیر خاک غربت

فاطی دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ب.ظ

ولی من دوست دارم این نخه کنده بشه برم پیش خدا
متنت خیلی با معنی بود ممنون

خدا نکنه عزیزم خدا نکنه !
همه مون به وقتش رفتنییم نازنینم به وقتش
ممنونم خانومی

جوجو یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ب.ظ http://bir-jand.blogsky.com

آیا میخواهید نامه هایتان را با سرعت بیشتر از نور به مقصد برسانید؟
با ترفندی از اینترنت و معرفی سایت آپم
خوشحال میشم بهم سر بزنی

مرسی از حضورت دوستِ من
به رویِ چشــــــــــــــــــــــــــــم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد