دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

مـن هنــوز هـم عـاشقــم








 

مـن هنــوز هـم عـاشقــم آنقـدر کــه مـی تـوانـم


هــر شـب بـدون آنکــه خـوابـم بگیــرد


از اول تــا آخـــر بـــی وفـــــــایی هــایـت را بشمــارم


و دسـتِ آخـــر همــه را فــرامــوش کنــم





نظرات 37 + ارسال نظر
شاهین چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ق.ظ http://3marholor.blogfa.com

سلام
من که این موارد را فراموش نمی کنم یعنی من عاشق نیستم؟
موفق باشید.

سلام
نمیدونم والا
ولی شنیدم یه عاشق به محضِ دیدنِ یار همه چیو فراموش میکنه

Wile E.coyote چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ

خجالت زده نفرمایید
تو همین مدت کوتاه کلی لطف به من داشتین
با تمام دوری که نت ایجاد میکنه هر کاری برای خواهری مث شما بتونم انجام میدم
به قول شما حامی
البته جسارت نباشه


Wo0o0o0o0o0w mamano0o0o0o0o0o0nam.

Wile E.coyote سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ب.ظ

نفرمایید خانوم عاشق پیشه
هرچی باشه ما انگشت کوچیکه شما هم نمیشیم
شما خدا رو دارین

nafarmaein shoma angoshte baradarin (angoshte sevom yani bardar ounke hast hamishe hamiye khahar)

Wile E.coyote سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ق.ظ

آدم باید یه "تو" داشته باشه که هر وقت از همه چی خسته و نا امید
بود بهش بگه :

مهم اینه که تو هستی،
بیخیال ِ دنیا...

vaman cheqade kamesh daram.

Wile E.coyote سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

ایشالا ایشالا

یونس دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:15 ب.ظ http://www.younes3474.blogfa.com

نمیای دیگه بیا یه سر بزن بهمون نظرتم میخوام گلم بیای یادت نره

chera miam hatman

Wile E.coyote دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ


مثل اینکه حسابی خوش میگذره
ما رو یادت نره هاااااا
خوش به سعادتتون
کاش ما هم از این سعادتا داشتیم

dar javare emam hatman khosh migzare.
Jato0n khali.
Mage emkan dare adam do0ste faalesho faramush kone?
Enshalla ghesmat mishe bezo0di.

پیمــــــــــــــانــ دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ب.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com

بَرآیتـــــ خوآهَمــ نوشتـــ ...

اَز اِبهــــآمــِـ لَحظِهـــ ـــهـــآ ، اَز تَردیــــد ،

اَز حَجــــ ـمـِــ مــَــــرگــــــ آوَر نَبُودَنتـــ ...

اَز کَسآنے کهـــ رَد میشَوَند وَ بـــوے تـــُو رآ میدَهَنــــد ...

بَرآیتـــ خوآهمـــ نِوشتــ ...

اَز حَدیثــ تَلخـِــ بُغضـــ ـــهـآے تآ اَبد ، اَز قِنآعَتــ بهـــ یکــ خآطِـ ـرهـــ ...

یکـــ یـــآد ، یکـــ شبـــِ مَهتآبـــ ...

اَز صَبــــُـورے مـَــنـــ وَ جآے خآلــے تــُـو .....

ghashang bod.

پیمــــــــــــــانــ دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ب.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com

ایـن روزها فقط ســـُکوتـ✖ــ میــکنم . . .

کـ✖ــِنار مــے نشینم . . .

آرام میــــ✖ـــگیرم . . .

و یـ✖ـَواش یـــَواش خودم را مــحــو میکنـ✖ـم . . .

از ذِهـ✖ـטּ تو . . . از ذِهـ✖ـטּ خودم . . .

اما تـ✖ـو بـگو . . .

با دِلـَــــم . . . با دِلــــَت . . . چـــِه کـُنم

پیمــــــــــــــانــ دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com

زنــدگــی را بــت هــایــی مــی ســازنــد

کــه از دیگــران مــی ســازیــم!

امــروز مــی ســازیــم،

دیگــر روز خــراب مــی کنیــم!

تــو بــت بــرفــی کــوچکــی بــودی

کــه از خجــالــت آب شــدی!

حــالا مــن مــانــده ام بســوزم

یــا بســازم . . .

پیمــــــــــــــانــ دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com

من خدایـے دارمـ ، ڪـﮧ در این نزدیڪیستــ

نـﮧ در آن بالا ها

مهربان ، خوبــ ، قشنگــ

چهره اش نورانیستــ

گاه گاهـے سخنـے مـے گوید

با دل ڪوچڪ من

ساده تـر از سخنـ ساده منـ

او مرا مے فهمد

او مرا مے خواند ، او مرا مے خواهد

او همـﮧ درد مرا مے داند

یـاد او ذڪر من استــ ، در غم و در شادے

چونـ بـﮧ غمـ مے نگرمـ


آن زمان رقص ڪنان مے خندمـ

ڪـﮧ خدا یار من استــ

ڪـﮧ خدا در همـﮧ جا یاد من استــ

او خدایست ڪـﮧ همواره مرا مے خواهد

او مرا مے خواند

او همـﮧ درد مرا مے داند...

پیمــــــــــــــانــ دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com

هنــ ــوز کوچــ ـه ـهآ ـهَمـآننـد...

خیآبآن ـهآ ـهَمـآنند...

پنجِــرـه ـهآ وَ مَــردُمـ بـی رویــآ ؛ ـهَمــآن ...

تَنـ ـهـآ تــو یـــی کـِ نیســتی...

merc kutaho ziba

پیمــــــــــــــانــ دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com

توراحســـــ میکنمــــــ هردم...
که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام کردی...
من از شوق تماشایت...
نگاه از تو نمیگیرم....
ولی...افســـــــــــــوس...این رویاست....
تمام آنچه حســــ کردمـــ،تمام آنچه میدیدم....
تو با من مهربـــــــــــان بودی...
واین رویا چه زیبا بود....
ولیـــ.... افسوســـ.... که رویا بود....
ولیـــ افسوســـــــــ که پایانــــــــ میرسد روزی.....

afso0o0o0o0s

پیمــــــــــــــانــ دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com

-----------------✿✿✿-----------------✿✿✿------- ---------✿✿✿


فـَریبـــ سکوتمـــ را نـخـور

تنهـــا بـَراے ثــانیـــﮧاے בعـوتتـــ مے کنـمــ

مهمــاטּ چشمــ هایمـــ بـاشے

بیــا و ببیـטּ

چـﮧ غـوغــایے بـﮧ پـا کــرבهـ اے בر مَـטּ


------------------✿✿✿-----------------✿✿✿--- -------------✿✿✿

mamno0nam khili ziba bod.

m.sh دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ http://2617mh.blogfa.com

آپممممممممممممممممممم

miam alaaaan.

شیما دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ق.ظ

گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!

ببرم بخوابانمش!

لحاف را بکشم رویش!

دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!

حتی برایش لالایی بخوانم،

وسط گریه هایش بگویم:

غصه نخور خودم جان!

درست می شود!درست می شود!

اگر هم نشد به جهنم...

تمام می شود...

بالاخره تمام می شود...!!!

mamno0nam shima jan khili ghashang bod.

Wile E.coyote دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ق.ظ http://coyote.blogsky.com/

عیدتون مبارک

eyde toham mobarak.

منصور یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام و عرض ادب و احترام
عید سعید فطر برشما مبارک و تهنیت باد . قول داده بودم بازم به وبلاگتون سربزنم الانم سر زدم بازم سر میزنم

اگه مقدور هست از حافظ هم بزارید. ممنون میشم
یاحق و موفق

salam do0ste aziz.
Eide shomaham mobarak bashe.
Mamno0nam sharmande kardin.
Enshalla.

ماهور یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:12 ب.ظ http://www.bluegirl.blogsky.com

اپم گلکم

miaaaam golam.

حسین یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:47 ب.ظ

سلام حالتون چطوره؟

عیدتون مبارک طاعات و عباداتتون هم قبول

التماس دعا داریم امیدوارم خوش بهتون بگذره

خوب شد پست گذاشتید ما چشممون به راهه کی
پست بزارید بیاییم بخونیم

هر جا هستید سالم و سلامت باشید

salam ostad.
Eyde shomaham mobarak.
Mamno0nam .

㋡ پَرَســـ2ـــ یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

اجی عیدت مبارکــــــــــ

eyde toham mobarak azizam.

آقای م یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ http://shookoolat.blogsky.com

ما همه عاشقیم...

ما به این هوای سرد عادت کرده ایم... عاشق شدن یک فرصت برای گرم شدن است...

pas ba ein hesab tabesto0n eshqo asheqi tatile.

محسن یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ http://roga.blogsky.com/

واقعا اینقد زود فراموش میکنی؟؟؟ جانِ محسن؟
برو بابا جوجو هم بیشتر از این حافظه داره!
آهان فهمیدم!
تو ماهی هستی تو حوض آبی هستی
لابلای آبای عشق سر میخوری همه چیو زود از یاد میبری!

درست گفتم؟؟؟

daghiiiiiiiighan.

Wile E.coyote یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ http://coyote.blogsky.com/

شما هم که عاشق دلسوخته
مررررررررسی از اینکه تو این شرایطم به فکر دوستاتون از جمله من هستین
نمیدونم چطور جبران کنم
ممنون که نایب زیارت هستین واقعا خوشحالم کردین
نیاز نیست تو این موقعیت به وب من بیاین من هر وقت نت میام وبتون سر میزنم بازم ممنون
خوش بگذره

mamnunam.
Vazifast.
Mohabbat dari.

mohammad یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ب.ظ http://oldloves.blogfa.com

سلام...
خیلی قشنگ بود
مرسی

salam.
Khahesh mikonam.
Mamnunam.

فاطی یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ق.ظ

سلام عزیزم صبح روز عیدت بخیر عسلم اینجاشو یواشکی بخون ( ببن حالا من دارم مشاوره میدم توچرا ناراحت میشی زبانم لال بشه اگه بگم تو بد بختی ببین یک چیزی رو واست روشن کنم خوب مشاورها اینطورینه دیگه ما اینا رو از چند اساتید مشاوره یاد گرفتیم همین دادشی رویا جون مگه نگفتم چه حرفای قشنگی واسه همسایمون زد خوب توی زندگی حقیقی اگه بخواد بکار ببره خوب خیلی سخت میشه فقط اونا بلدند خانماشونو از خودشون راضی کنند کار که که فرشته های کنار مون اصلا وابدا نه اینکه بلد نباشن بلکه این غرور لعنتی شون نمی زلره بعدشم اسمشو می زارن دوست داشتن )آره عزیزم ولی به نظر من این خود واقعی هر انسانی که باید ببین به صورت کلی راضیه یا نه
ببین مثل اینکه احساس دلتنگی بیشتره شده

salam azizam emruz sare namaz eyd to haram khili beyadet bodam.2at kardam golam.
Jigare to khano0m moshavero beram man.

یونس یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ق.ظ http://www.younes3474.blogfa.com

شادی خانومم نمیخواد یه سری به مابزنه بیا اپم خانوم عاشق منتظرتم گلم

chera miam

ماهور یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ق.ظ http://www.bluegirl.blogsky.com

خوبه که میتونی اخرش فراموش کنی
عیدت مبارک گلکم

eyde toham mobarak azizam.

Wile E.coyote یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ق.ظ http://coyote.blogsky.com/

از اووووووول تا آخرشو؟
یادآوری بی وفایی خیلی آزاردهندست
خدا رو شکر که فراموششون میکنی بعد یادآوری

chare chiye ?asheqiye dg

فاطی شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ب.ظ

نه رویا جان اونا باوفایهاشونو واسه کسای دیگه بکار می برند نه واسه دلما می دونی تواین کارا باید بی رحم باشی که ما بلد نیستیم بی رحم باشیم قربون قلب مهربونت چی شده از شادی یاد بگیر خودتو سرگرم کن تا یاد بد بختی هات نیفتی ببین ما اولین نفری نیستیم که زندگیمون اینطوری شده به نظرم زندگی کردن مهارت می خواد که باید به اون دست پیداکنی البته با عرض معذرت از شادی جونم ببخشید دیگه باز من رفتم توی کارمشاوره واینا دوباره حس روانشناسیم گل کرد ببخشید از فضای وبلاگتون استفاده کردیم

khoshgele man moshaverat bedarde ... Mikhore
Oumadi abru ro dorost koni zadi chesho ham kur kardi ke akhe arayeshgari balad nisti chera moshtari qabul mikoni?
Ki gofte man badbakhtam haaaaaaan?
Man khiliam khosh khoshaname migi na az pesarkhale bepors.

شیما شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

ما آدما هممون فراموشکاریم
وقتی رمضون تموم بشه دوباره کارهای بدمون رو شروع میکنیم
بهم فوحش میدیم - سر هم کلاه میذاریم- مال همدیگهرو بالا میکشیم - دل میشکنیم
کاش همیشه رمضان بود و عاشق بودیم
سفره ی رمضان داره جمع میشه
دلم گرفته شادی جون
خیلی

salam azizam.
Are rast migi.
Khoda kone bardashte to0shemun darin mahe aziz porbar bode bashe ke dele emame zamanemunam shad she.
Ghorbune delet azizam

افسانه شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/


دیوار احساس من را،

همه…

کوتاه می پندارند ،

اما چه می دانند ،

در پس این دیوار کوتاه ،

زمینش عمق فراوان دارد…

akhey che ghashang bod .
Mamno0nam golam.

افسانه شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام شادی عزیزم

وبلاگتونو خیلی دوست دارم خیلی زیباست

salam afsane jo0n.
Jo0nam azizami.
Manam toro khili do0s daram.
Fadat.

مریم شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام شادی جونم
خیلی ناز بود
یه مطلب جالب گذاشتم خوشحال میشم بیای بخونی

salam azizam.
Ghorbo0net khano0mi.
Ba kamale meyl golam.

رویا شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام زیارت قبول میدونی چون با وفایی ندارن که بشماریم واسه همینه که همیشه مجبوریم بی وفایی هاشونو بشماریم و بعدشم همه شو فراموش کنیم

salam khano0o0o0mi.
He belakhare saro kalleye toham peyda shodaaa:d
Naebozziaream golam.

فاطی شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ

اینو یادم رفت بگم نه تنها رنگ عکسش خیلی قشنگه حتی رنگ متنتم رنگ عاشقاست به هر حال خیلی زیبا ودلچسب بود گلم

jigareto
Man nemidunam chi az ab darmiad.
Age namonazame bayad bargardam ta 2rostesh konam.
Do0stan be bozorgiye khodeshun bebakhshan dg.

فاطی شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

من هنوز هم عاشقم چون وقتی به تو فکر می کنم نفسم در سینه حبس میشه وبه شماره می افته من هنوز هم عاشقم چون حتی وقتی یاد مهربونیات می افتم دل تنگ حضورت می شم من هنوز هم عاشقم چون وقتی درد دارم دنبال درمانشم ,ودرمانش فقط با دیدن تو امکان پذیره من هنوز هم عاشقم چون برای تمام بدیهات تونستم یک دلیل بیارم
سلام به به دیروز وقتی ازم خداحافظی کردی گفتم که باز چند روزی از پستای قشنگت خبری نیست ولی حالا الان که آمدم دیدم نه شادی خانمه قصه ما توی مسافرت هم فعالیت دارند چی ؟ آب و هوا وروزه خوری وخواستگاری خیلی خوب بوده هان
عزیزم مطلب وعکست محشر بود واقعا موضوع متنت به دل همه عشاق می چسبه عیدی خوبی بهمون دادی به همشون

ey janeto besham man.
Akh hali mide jat khali harchand ye estekan chay faqat khordam.
Elahi ghorbune oun ghalbe asheqo mehrabunet beram.
Azize delami khabar dari ke ta dele bazia besuze az noe kababesh;-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد