دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

همین که هستی






 

همین که هستی

 

همین که لابلای کلماتم


نَفَس میکشی....


                                           راه میروی........


در آغوشم میگیری


همین که پناه ِ واژه هایم شده ای


همین که سایه ات هست


همین که کلماتم از بی "تو"یی


یتیم نشده اند


کافی‌ست برای یک عمر آرامش ؛


باش


حتی همین قدر دور


حتی همین قدر دست نیافتنی....




       


نظرات 16 + ارسال نظر
بازنده جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ق.ظ

سلام ابجی چه بی معرفت شدی

سلام
جـــدی میگـــــی
الان میام
حالا با معرفت شــــــــــدم؟

ستوده پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ق.ظ http://sootoodeh.blogsky.com/

همین که هستی برای من کافیست بقیه اش مال دگران .
شادیمهربانم خوبی عزیزم

جیگــــــــــــرتو بشم من عزیزم
خویم به خوبـــــــــــی خانــــــوم معلـــــــــــــــــــــــــم

نازنین چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ http://goldoonak.blogsky.com

مطلب جدید نذاشتی؟!
ولی بازم از این رنگ ها استفاده کن!

امروز میزارم عزیزم
به چشـــــــــــــــــــــــم

shadi چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ق.ظ http://del-tangi.persianblog.ir

به سلام خوفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وبم بدشده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه کسی بهش نمی سره اون یکی چقدر باز دید کننده داشت

سلام شادی قشنگم
نـــــــــــــــــــه ؛ کی گفته؟
ای جانتو بشم هنوز نمیدونن عزیزم میان یواش یواش

امیر چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ق.ظ

مرسی شادی جون ومن هم منظورم یتیمی قلبهاست گلم.

وقتی سرت با دیگران گرمه
وقتی همه واست عزیز دل هستن و قربون صدقشون میری
وقتی سرگرم خوشیهات هستی
چه اهمیتی داره من کجام
ساکت و تنها یه گوشه ایستادم و فقط نگاه میکنم حتی دیگه شکایت هم نمیکنم
شاید بزودی وقتی سرتو برگردوندی من بی صدا رفته باشم .

ممنونم که سر میزنی
شماهم خیلی قشنگ مینویسی
دل نوشته هاتون واقعــآ به دل میشینه
متشکـــــــــــرم

امیر چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام گل خاتم اگه واقعا" یتمی هست منم چون همیشه اخر هم وارد میشم و اول همه از قلبها خارج ... مطب شما جذاب وکلمات ان زیباست تبریک میگم .

ردپایت را که میگیرم ، از تو دورتر می شوم ، شاید کفش هایت را برعکس پوشیده ای دریاب ما را...........

سلام داش امیر
خدا نکنه کسی یتیم باشه
بابا من یتیمیِ کلمات بود منظورم
ممنونم از حضورت دوستِ خوبِ من
و تشکر بابتِ مطالبِ قشنگتون

شیما سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ http://delneveshteshima.blogfa.com/

$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒)
$$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒)
_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)
__________$$$$
_________$$$$$__(▒)(▒)
________$$$$$_(▒)(█)(▒)
_______$$$$$____(▒)(▒)
_______$$$
______$$$_(▒)(▒)
_____$$_(▒)(█)(▒)
____$$____(▒)(▒)
___$
__$$___(▒)(▒)
_$$$_(▒)(█)(▒)
_$$____(▒)(▒)
_$$
$$ __(▒)(▒)
$$_(▒)(█)(▒)
$$__(▒) (▒)
$$
_$
_$$___(▒) (▒)
__$$_(▒)(█)(▒).

ممنونم عزیزم

فاطی سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام شادی جون می خواستم از پویا جان تشکر کنم بخاطر معرفی یار دلنواز می بینی چقدر فراموش کاریم این یار دلنواز کنار مونه ولی اتوجهی بهش نداریم ممنون پویا خوبه که به من یاد آوری کردی اینقدر مشکلات بهم فشار آورده بود که پاک فراموش کرده بودم

سلام گلم
فدات بشم
چشم

فاطی سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام شادی جون این پیام واسه پویا دوست تون گذاشتم می خواستم ازش به خاطر معرفی یار دلنواز تشکر کنم می بینی کارم به جنون کشیده من قبول دارم این یار دلنوازو فراموش کرده بود م بهش بگو باشه می رم پیشش درد دل می کنم حداقل اون مثل بعضی آدمهای ..... دلتو نمی شکنه به قول قدیمیها : اگر به گدا کمک نمی کنی نباید کشکولشو بشکنی دلم خیلی درد داره امیدوارم بهش نزدیکتر بشم امیدوارم هرچه زودتر ظهور کنه وما رو از این مشکلات نجات بده

سلام عزیزم
باز چـــی شده نازنینم؟
کـــِی دلتو شکسته گلم؟
کــــی دلِ عزیزِ منو به درد آورده؟
منم امیدوارم
پاشو بیا پیشم

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

خیلـــــــــــــی خوشملـ بود اپــت

قربونت برم عسلــــــــــــم

poya سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ق.ظ http://kingbijan.blogsky.com

سلام خوبین شعراتون خوب بود فقط اومدم یه یار دلنواز بهتون معرفی کنم در سطح لالیگا یار دلنواز من قشنگ ترین یار دنیاست ولی کسی نمیبیندش مطلق به مسلمون هاست وولی به جز گروه کمی بیشترنمیشناسنش به امید ظهورش دلم واسش تنگ شده

سلام به پویایِ عزیز
اگه منظورت از یارِ دلنواز امامِ عصرمونه که همه ِ ما مشتاقانه منتظر حضورشیم دوستِ من
الـــهم کلِ لولیک الفرج
آمیـــــــــــــــــــــــن

تنهاترتنهاخودم دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ http://tanhatartanhakhodam.persianblog.ir/

سلام وبلاگ خوبی دارین

سلام
ممنونم دوستِ عزیز
مرسی از حضورِ گرمت

فاطی دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ

نه عزیزم من کارم از عاشقی گذشته به جنون رسیده ولی کو یار دلنواز که باهاش درد دل کنی ؟

ای جانتو بشم
پس من چیکاره ام؟
بیا پیشِ خودم خانومی

[ بدون نام ] دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:24 ب.ظ

سلام عزیزم مطلبت خیلی قشنگ بود تو هم خیلی باهوشی مطالبت خیلی قشنگ تر شده ناقلا چند وقت نیامدم خونتون داری با خودت چکار می کنی مشکوک می زنی نکنه واقعا عاشق شدی چون هر آنچه از دل برا آید لاجرم بر دل نشیند

سلام عزیزِ دل
بعدِ 25 سال تازه فهمیدی چه دوستِ باهوشی داری؟
ای بابا ما چند سالِ که مشکوک میزنیم تو نمیبینی مارواین حرفتو قبول دارم هر چه از دل بر آید بر دل نشیند ولی دلیل نمیشه که عاشق باشی
حالا بر فرضِ محال عاشقم بشم گناهِ مگه؟
راستی تو هم همیشه بی اسم نظر بزار باشه؟حالا من عاشقم یا تو؟

نازنین دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ http://goldoonak.blogsky.com

وای خیلی قشنگ و آرامش بخش بود
مخصوصا ترکیب رنگایی که استفاده کردی!

قربونت برم نازنین جون
خیلی خوشحالم که خوشِت اومده گلم

حسین دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ

چقدر قشنگه واقعا قشنگه

یه دنیا احساس پشت این کلمات نهفته است

من چند بار خوندمش مخصوصا قسمت یکی این قسمت
که میگه کلماتم از بی تویی یتیم نشده اند
یکی هم که باش حتی همین قدر دور

خیلی زیباست
بنده به نوبه خودم تحسین میکنم

ممنونم استاد
محبت دارین
خوشحالم مورد پسندو تاییدتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد