دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

توبه میکنم








      ♥╬♥تــــــــوبه میکنـــــــــــم♥╬♥
     

      *توبه می کنم*


      *دیگر کسی را دوست نداشته باشم*


      *حتی به قیمت سنگ شدن*


      *توبه می کنم دیگر برای کسی اشک نریزم*


      *حتی اگر فصل چشمانم برای همیشه زمستان شود*


      *چشمانم را می بندم*


      *توبه می کنم دیگر دلم برایت تنگ نشود*


      *حتی چند لحظه قول می دهم*


      *نامت را بر زبان نمی آورم*


      *لبهایم را می دوزم*


      *توبه می کنم دیگرعاشق نشوم*


      *قلبم را دور می اندازم*


      *برای همیشه*


      *و به کویر تنهایی سلام می کنم*


      *سلام سر شار از درد*


      *♥╬♥*





نظرات 2 + ارسال نظر
شاهین دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ http://myloveniloofar.blogfa.com

*توبه می کنم دیگرعاشق نشوم*

*قلبم را دور می اندازم*

*برای همیشه*

*و به کویر تنهایی سلام می کنم*

*سلام سر شار از درد*
خییییییلییییییییییییییی مطالب زیبایی نوشتین نطق بیان عالیه
منم گاهی آپم

ممنونم شاهین جان

گنج حضور چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ب.ظ http://ganjehozor1.blogfa.com/

سلام
توبه چرا؟
عاشق و دوست دار و ذاکر آنکس باش که معاشق توست و معشوق تو. انکس که لیاقت و ظرفیت و محبت این عشق پاک تو را داشته باشد. می شناسی اش. تا به حال سعی کردی عاشقش باشی؟
عاشق باش و بگو و اشک بریز و لبخند بزن برای انکس که بهترین معشوق است.
موفق باشید

چشم دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد