دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

چه کسی گفته فاصله سردی می آورد










آن شب در پیچ و تاب خیابون های شهر؛ زلالی نی نی چشمانت دیدنی بود


دلم تنگ شده برای آن ماشین و آن خیابون ِ تاریک وآن ...




چه کسی گفته فاصله سردی می آورد ؟!





 



نظرات 8 + ارسال نظر
کلبه ی تنهایی من یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ب.ظ http://kolbeyetanhaiyeman.blogsky.com

از شب به شب رسیدم از کوچه ها به بن بست/آی آدمای سرخوش جایی برای من هست ؟

خیلی زیبا بود متشکرم دوست عزیز

محمدرضا یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.casper.blogfa.com

کاش میشد زندگی همیشه با هم بودن بود

در کنار هم ، با هم ، میساختیم رویای شیرینی که همیشه در سر داشتیم

تو میگفتی از آرزوهایت ، من مینشستم به پای حرفهایت

حس همیشگی من ، همان احساس قلبی تو است

لحظه های ناب من در اعماق قلب مهربان تو است

ساده تر مینویسم ، ساده تر حرف دلم را به تو میگویم

تا لحظه هایمان نیز صاف و ساده بگذرد

بیش از هر چیز بودنت مرا آرام میکند،

وقتی نگاهم میکنی چشمهایت مرا خوشحال میکند

کاش میشد زندگی همیشه اینگونه بود، نه درد دوری ، نه بی قراری و انتظار

هر زمان نیستی در کنارم، به شنیدن صدایت نیز قانعم،

اگر روزی نشنوم صدای گرمت را،احساس بودنت در قلبم همیشه می تابد

می تابد و لحظه هایم را گرم میکند، گاهی دستانم هوس موهای نرمت را میکند

تا تو را نوازش کنم ، تا از قلبت خواهش کنم ، که همیشه با من بماند

بماند و بخواند آواز همیشه ماندن را

کاش میشد زندگی همیشه با هم بودن بود

کاش میشد در کنار هم ، با هم ،به سادگی میگذشتیم از پلهای انتظار...

من و تو با هم یکی شده ایم ، من و تو دو عاشقی شده ایم

که به زندگی خواهیم گفت همیشه با همیم!

خیلی زیبا بود ممنونم از حضورِ پر رنگتون

موافقم پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ب.ظ

من هم از این سوی فاصله، موافقم...

ماری پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 ب.ظ http://maryyazdan.blogfa.com

غم نخر قند بخر

فاطی پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

فاصله موقعی سردی میاره که عشق از سره هوای هوس باشه ولی اگه واقعی باشه سردی منیاره

باهات موافقم عزیزکم

E.P.M پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ق.ظ

من هم همین نظر رو دارم.اگه هردو سر محبت و عشق باشه کم که نمیکه بیشترش هم میکنه. سرد که نمیشه داغ تر هم میشه

دقیقاُ

tanha چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.tanha26.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی داری
موفق باشی

متشکرم دوست عزیز

S چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ب.ظ http://Guilty.blogsky.com

Bazi mogheha sardi miare bazi mogheha garmi, bastegi dare

بله کاملاُ درسته ولی این بستگی به علاقه طرفین داره
ممنون از حضور گرمتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد