دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

چند لحظه با تو

 







گوشی تلفن را برمی‌دارم
عطر بوسه‌هایت در اتاق می‌پیچد
قلبم کنار نفس‌هایت خیال تپیدن می‌گیرد
چند لحظه...
گوشم شنیدن بوق ممتد را طاقت ندارد
دستم تو را با چند رقم جستجو می‌کند
صدایم را در مشت می‌گیرم
مبادا بلرزد
مرد خسته‌ای پاسخ می‌دهد:
عزیزم اشتباه گرفته‌ای...




                  


نظرات 8 + ارسال نظر
ماری یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام منم (م) بعضی وقتها (م) می نویسم
وبلاکت هم خیلی قشنگ شده

سلام عزیزم
ممنونم قشنگی از چشاتونه نازنین

رویا جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ

وبلاگت خیلی زیباست دوست عزیزمواست ارزوی موفقییت میکنم

وایییییییییی ممنونم رویا جون خوش اومدی عزیزم

م جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ

شجاعت واقعی زمانی است که شخصی بتواند از اعماق مشکلات و بدبختی ها به زندگی لبخند بزند. ناپلئون

مرسی دوست عزیز

م جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام عزیزم وبلاکت خیلی قشنگ شده
وممنون که مطالب وبلاکم می خونی

سلام منم ممنونم از حضور گرمت
میشه اسمتونو بپرسم؟منظورم آدرس وبلاگتونِ

مهتاب جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ق.ظ

عزیزم این یکی رو خیلی خوب آمدی مخصوصاجملات آخری
باهات کاملا موافقم

من فدات احساسِ خوبیه نه؟اگه ضدِ حالِ آخرشو ندید بگیریم

شیرین جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ق.ظ

آرزو هات را یه جا بنویس و یکی یکی از خدا بخواه ...

خدا یادش نمیره ولی تو یادت میره چیزی را که الان داری آرزوی دیروزته

ممنونـــــــــــــــــــــــــم

محمد پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ

سلام خاله جون من عکس های وبتو میبینم معنی تمام مطالبو میفهمم.هر چی باشه تجربه شما باید بیشتر باشه

الهی من قربونت برم با اون فهمت عزیز دلم
معلومه که می فهمی خاله جونم و خوشا به حالِ خانومِ آیندت وااااااااااااااااای دلم عروس خواست زودی بزرگ شو دیگه خاله

E.P.M پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ

باور کسی نمیشود که شنیدن صدایی با این فاصله زیاد بتواند چنین شوری و شعفی ایجاد کند که هیچ عامل دیگری نتواند. قوانین طبیعت راصدایش برهم زده . موج صدای به این نازکی چگونه چنین طوفانی به پا میکند.

چرا دوست عزیز خوب که فکر میکنم میبینم میشه باور کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد