دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

التماس دعـــــــا




                                                             



و در آن لحظه که دستت به دعا بالا رفت...

    و در آن دم که دو چشمت هوس باران کرد...

    و در آن ثانیه که قلب، ترک خورد و شکست...

                                                 و دلت مزرعۀ سبز نیایش گردید...

و همان دم که نفس‌های دعایت به شمارش افتاد...

و همان لحظه که همراه ملائک به حریمش رفتی...

جان و روح و دل و احساس، همه، صیقل خورد....

                                                       و غرورت بِشِکَست...

و همان وقت که بر خاک درش سجده کنان می‌گویی:

                                       -که منم بی کس و تنها و تو را دارم و بس!

و همان دم که دعایت به ندایی برگشت:

                            - جان من! دست به دستم بگذار

                                 من، تو را تا تهِ هستی به دو صد عشق،

                                                                  دو صد مهر، پذیرا هستم....

تو در آن لحظه، دمی مثل نسیمی گذرا

                                                   
یادم کن

منِ جا مانده از این غافلۀ عشق غریبم به خدا!!                   التماس دعا





                            







نظرات 7 + ارسال نظر
علیرضاوبهناز چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ق.ظ http://alireza-love-behnaz.blogfa.com

سلام شادی جون.
خیلی قشنن...
من منتظرتما

سلام
متشکرم چشم مزاحمت میشم بزودی

ماری سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ

امشب که بلرزید دل و بغض و صدایت / آرام روان گشت دلت سوی خدایت

رفتى به در خانه آن قاضى حاجات / یاد آر مرا ملتمس لطف و دعایت . . .

محتاجم به دعا
ممنونم که سر زدی ماری جان

فاطی دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ

محتاجم به دعا دیشب برات خیلی خیلی دعا کردم ولی واسه فرداشب خودت زحمت بکشید تشریف بیارید من سرم شلوغه می ترسم قاطی کنم آخه می دونی التماس دعا زیاده
راستی خانم کاشانی واسه شب ۲۶ ماه رمضون دعوتمون کرده دعای معراج یادت باشه راستی مامانرو هم دعوت کرده بهش بگو این مطلبو حذف کنی

ممنونم عزیزکم
ولی گفته باشم هرچی ام سرت شلوغ باشه و التماس دعا زیاد باز من اول صفم افتـــــــــــاد

پس میبینمت به زودی گلِ یاسم

پاکم نشد دیگه شرمنده اخلاقت

النا. این منم...زنی دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ

خیلی قشنگ پست میذاری.
یه سوال از خودت مینویسی؟ یا مطالب را از جاهای دیگر میاری؟
.................
موفق باشی

هم خودم و هم بیشتر از جاهای دیگه که قبلآ جمع آوری کردم

ممنونم گلم

پرستو دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

salam shadi joon goftim famile dg nayad 1 vaght bebine davaham beshe romon to roye ham baz she

بهترین کارو کردی عزیزم

E.P.M.290 یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ

این روزها همه محتاجیم به دعا و محتاجیم به نظر باریتعالی . اگه دلت شکست اگه اشکت سرازیر شد اگه دلت هوایی شد و اسمانی مارو هم یاد کن. برام دعا کن که خیلی بهش نیاز دارم
باشه دوست عزیزم؟

بله کاملآ درسته

اگه مورد قبول واقع بشه به روی چشم

پرستو یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

mohtajim be doaaaaaaaa
shadi joon upam hatman biaa yadet narehaaa nazaretam biar

قربونت برم الان میـــــــام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد