دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

اسطوره



      





باید اسطوره می شدم

دل کندن

از کوه کندن

آسان تر نبود...





نظرات 13 + ارسال نظر
r@min یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:15 ب.ظ http://sayehayesefid2015.mihanblog.com/

با من حرف بزن
مثل وقتی که صرف نوشتن همین شعر می شود
با من حرف بزن
مثل یک بازی در تقلای هوای سر پاییز
و فقط با من حرف بزن

و به چیزی فکر نکن
من تمام دانستنی ها را می دانم

من می دانم زمین گرد است
و جاذبه
فقط پای درخت های سیب می گردد ...!

r@min یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:11 ب.ظ http://sayehayesefid2015.mihanblog.com/

♥ چشم هایت را می بندی
♥ در آغوشم نفسی عمیق می کشی
♥ همچو یک نسیم خنک وجودم را آرام می کنی
♥ چشم هایت را بر من می گشایی
♥ دنیای تیره و تارم را روشن می سازی
♥ تمام دلتنگی ها از پیش ما می روند
♥ من خود را در عمق چشمانت میبینم
♥ گویا که قلبت در چشمانت و من در قلبت
♥ فقط یک لبخند مرا مهمان کن
♥ تا که با لبخندت خانه عشق را بنا کنم

r@min یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:03 ب.ظ http://sayehayesefid2015.mihanblog.com/

بس که درهوای تو شعر خواندم

شاعر شدم

زوّار حَرم ِ توبودم ......

که زائر شدم

می دانی ......

تمام ِمن، تمام شدخورشیدِ دیده ام

در انتظار وصال تو ،مرگ را خریده ام

گاهی......

کفتر خیالم،بال وپَرمی زند

بربام تو می نشین دو .....

نوحه سر می دهد

هرروز......

حواله ام می دهی به فردا

خسته ام.......

ازاین همه الفاظ بی معنا

نگو حرف های من ......

زهرست

باورم کن.....

دنیا، با من قهرست

حالا که دردم را نمی دانی

لااقل بگو .....

شعرهایم می خوانی

می خوانی ؟!

r@min یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:02 ب.ظ http://sayehayesefid2015.mihanblog.com/

وای چقد پستهای قدیمیت زیبا و دلنشینه


چرا سخت میتونی نظر بزاری شادی جون

چرا تو کامنتات نظر خصوصی نیست؟عجیبه

واقعا

نمیدونم نظر کپی شده سخت میشه گذاشت.
چرا دارم رو اسمم کلیک کن بعد گزینه تماس با منو بزن

ماری دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ب.ظ

خیلی قشنگ بود

چشات قشنگ میبینن عزیزکم

شیرین یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

زندگی می کنیم تا قیمت پیدا کنیم
نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم ....................

خیلی قشنگ بود مرســــــــــــی

فاطی جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ

به آغوش تو محتاجم برای حس آرامش
برای زندگی با تو پر از شوقم پر از خواهش
به دستای تو محتاجم برای لمس خوشبختی
واسه تسخیر قلبی که براش عادت شده سختی
ببخشید خیلی مرتبط با پستت نیست ولی مهم اینه که من این مطلب را خیلی دوست دارم وبرات گذاشتم

خیلی زیبا بود عزیزکم ممنوووووووونم

پرستو پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com


¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´7¶$$$$¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶$$$$¶¶$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´¶¶¶¶¶$¶¶¶¶¶¶¶¶1´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶¶$¶¶
¶´¶¶¶¶$$$$$$$$??¶¶¶¶´´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$¶$¶¶¶
¶¶¶¶¶¶$$$$$$¶$$$$$¶¶¶´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$´¶¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶$$$$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¢¶¶¶¶$¶¶¶¶¶$????????¶¶
¶¶¶$$$$¶$$$$¶$$$$$$$$$$¶´´o¶¶¶¶¶¶¶??$$$$$¶¶¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$$$¶¶¶´´´¶¶¶7´$$$¶$¶¶$$$¶¶
¶¶¶¶$$$$$$¶$$¶$$$$$$$$$¶¶´´´´´´´¢¶¶$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶¶¶$?$$¶$$$$$$$$$$$$$¶¶´´oo´´¶¶$$$¶$$$$$$¶
¶´¶¶¶¶¶$$$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶´7´7¶¶$$$$$$$$$$$¶
¶´´´¶¶???$???$¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶¶¶$¶¶$$$$$$$$¶
¶´´´?¶$$??$$$??¶¶$$$¶¶o´´´´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶
¶´´´´¶¶$$?$?$$?$¶¶¶¶¶?´´´´¢¶¶¶$$$$$$$$$$$¶¶$¶
¶´´´´o¶¶$?$$$???$¶¶¶¶´´´?¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶$$¶
¶´´´´´¶¶¶$$$$??$?¶¶¶¶´¶¶¶¶$?$$$$$¶¶¶$$$$¶$$$¶
¶´´o¶¶¶$¶¶¶¶$$?$??¶¶´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶
¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$??$$¶´´´¢¶¶$$$$$¶$$$$$$¶¶¶$$$$¶
¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶$$$$¶¶1´´¶¶?$$$¶$$$¶$$$$$$$$$$¶
¶¶$$??$$$¶$$$¶¶$$$$¶¶¶´¶¶$$$$$$$$$$¶¶$$$$$$$¶
¶???$$$$$$$¶¶$$$$$$?¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶¶$$$$$$$$¶¶
¶$¶$$$$$$$$$¶¶$¶$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶$$¶¶¶$$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$¶¶$¶$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$¶$$$¶$$$$¶
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم ♥♥ ♥ ♥ ♥♥♥♥♥ بدو بیا

مرسی عزیز الانه میام

ماری پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ

در پشت پنجره
همیشه درختی هست
در پشت پنجره
همیشه آسمانی هست
در پشت پنجره اما
هیچگاه آنکه در آرزوی دیدنش هستی را
نمی یابی

شما که از در بیا عزیزم من منتظرتم گلم

النا. این منم...زنی چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ

سخت تر اونموقعی است که دل می کنی. اما نمیتونی فریاد بزنی.
....................
یه جورایی مثل زندانی که شکنجه میشه اما نمیتونه فریاد بزنه. دهانش را بسته اند. تلاش میکنه اما نمیشه.....نمیشه
....................

کاملآ میفهمم عزیزم چی میگی

E.P.M.290 چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ

همچو فرهاد اگر کوه کنم خوشتر باد
تا دلم را ز دو چشمان ترت برگیرم

بند بر دل زده آن طره گیسوی شبق
بازگرداند اگر آن سوی عالم گیرم

جان دهم کوه کنم یا که چو مجنون بشوم
سهل باشد که دل از روی چو ماهت گیرم

تقدیم به شما عزیزترین دوستم
امیدوارم بپذیرید شعرهای من رو

ممنونم دوست عزیز لطف شما همیشه شامل حالِ ماست
از خوندنِ شعرای زیباتون واقعآ لذت میبرم
بازم تشکر

مهدی چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام جوری صحبت می کنی که انگار دل کندی واقعا آره؟

حالا دیگـــــــــــه
مرسی از حضورت

مانی چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ http://eteraz1.blogsky.com

عالی بود

ممنــــــــونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد