دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

خدا یا معجزه کن...








من و تــــــــو


برای رسیدن به هم

هیچ چیز کم نداریم به غیر از یک معجزه ...!!!



خدا یا معجزه کن...


...




       

نظرات 4 + ارسال نظر
RezA یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ب.ظ http://bia2ariae.mihanblog.com

سلام ایول وب جالبی داری
وقت کردی به ما هم سر بزن
راستی این نوشتت هم خیلی قشنگه:
دعای باران چرا؟

دعای عشق بخوان!!!

این روزها دلها تشنه ترند از زمین...

خدایا کمی عشق ببار...


خوب مینویسی . بازم میام پیشت فعلا

سلام آقا رضا
ممنونم از حضور گرمتون و خوشحالم که خوشتون اومده

فاطی یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام به به میبنم که به این زودی معروف شدی ووبلاگت پر از
نور شده .......نورش چشممو کور کرد خوشحالم خوشحالم....بابت حضورش

بهـــــــــــــــــله دیگه

جیگر من مِمبَعد خواستی بیای و با دستایِ خوشگلت واسم نظر بزاری عینکِ مخصوصتو بزن، نورِ وبلاگم اذیتت نکنه گلکم ،من فدایِ اون چشایِ قشنگت

مشاور یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://mehr-gorgan.ir

سلام
هرروز هزاران معجزه در حال رخ دادن است کافیه تلاش کنی و دستت را دراز کنی تا اونو بگیری.
یادت باشه خدا هیچ وقت برای فردی که نشسته و کاری نمی کنه معجزه ای نداره.
پس برای هدفت تلاش کن.

سلام
والله بخدا تلاش میکنم من،خیلیم تلاش میکنم دستمو هم دراز میکنم به گمونه این که گرفتمش ولی افسووووووووووووووس هر بار مشتمو باز کردم خالی بود
خوشحالم از این که سر میزنین توصیه هاتونو آویزه گوش میکنم ممنـــــــــون

E.P.M.290 یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ

معجزه قبلا اتفاق افتاده. معجزه همان چشمان زیبای معشوق است که چون بندی بر گردن عاشقش افتاده و او را هر جا بخواهد میکشد. بند اتصال با دل عاشق فروغ دیدگان آن دو چشم زیبای توست ...

زیبا می نویسید دوست عزیز خیلی زیبا
ممنونم از حضور گرمتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد