دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

عید سعید فطر بر همه ی عزیزان مبارک




 





تا پیک صبا مژده ز عید رمضان داد

او باب چنان را ز رخ ماه نشان داد

از آتش دوزخ همه را حضرت جانان

از یُمن چنین روز بکف خط امان داد

از مرحمت ماه پر از فیض و ضیافت

پاداش خداوند به ما باغ جنان داد

بشنو ز خروس سحر از بام شریعت

بر پیکر این روز به آواز توان داد

بر مسلم و بر مسلمه این عید مبارک

کز نور حضورش طربی بر همگان داد

تا سود و زیان شد عملت را همه میزان

این عید صیامست نشان سود و زیان داد

مقبول نمازیست نیازش بود از پی

خوش آنکه بخیل فقرا لقمه نان داد

خورشید جهان بود همه صُم و صلاتت

کین گونه طراوت به تو و کون و مکان داد

برخیز و به شکرانه این عید سماع کن

زیرا رمضان را به تو حق هدیه گران داد

این روزه و این خمس و زکاتست پریسا

بر پیکره ی مرده ی اشعار تو جان داد

نظرات 6 + ارسال نظر
ساناز پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ب.ظ http://sani-h.blogfa.com

سلام عزیزم خوفی؟

بدووووووو زوووووود بیا پیشم اگه نیای...

سلام ممنونم عزیز خوبم
چشم الان میامادامه نده
مرسی از حضورت

پرستو پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

salam shadi jooni bodo bia upaam

سلام قشنگم
چشم گلم

فاطی چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام گلی گلی میگما :داشتم توی لینکای تو سرک می کشیدم یکدفعه دوباره چشم به یک نور قابل توجه افتاد فکر نمی کنی یک تغیراتی در این اینترنت روی داده یامن خیالاتی شدم یا دارم رویا میبینم بی خیال منو که میشناسی تورویا سیر عزیزم از دیروز که دفترچه ها آمده من همینطوری دارم مثل آتیش روی اسفند می سوزم آخه دانشگاه روبروی خونتون رشته کارشناسی منو آورده ولی منه احمق یک ترم دیگه باید برم ..... دیروز رفته بودم توی فکر که اگه توی اون دانشگاه درس می خوندم چی می شد فکر کنم دوتای مون سر از داد گستری در می آوردیم وماری جان هم احتمالا وکیلمون می شد.احتما لابه عنوان پروژه آخره ازمون استفاده می کرد

سلام عزیزکم
هم خیال وَرت داشته هم رویا میبینی هم تغییر کرده وهم چی؟بیخیـــــال
عزیز دلم اسپندو می ریزن رو آتیشا نه آتیشو رو اسپند
البته من الان درکت میکنم گلم پس خودم فدااااااااااااات

E.P.M.290 چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ

گیرند همه روزه و من گیسویت
بینند همه هلال و من ابرویت
از جمله ی این دوازده ماه تمام
یک ماه مبارک است و آن هم رویت

عیدفطر بر شما دوست گرامی و خانواده گرامیتان مبارک . آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم

شعر خیلی زیبایی بود مرسی
عید شما هم مبارک باشه دوست عزیز
متشکرم

فاطی چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ق.ظ

سلام عزیزم منم عیدروبهت تبریک میگم امیدوارم در روز عید عیدی خوبی از خداوند بگیری

ممنونم گلم انشالله باهم عیدی میگیرم

زهرا چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ http://lovely-lover.blogsky.com/

صورتت رو بیار جلو

ممممممموه

او ن سمت صورتت

ممممممموه

عیدت مبارک نماز روزه هات هم قبول

ایییییه قربون لبت ممنووووووووووووووونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد