دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

قمار




   




قمار


امشب قمار می کنیم

تو و من

یا دلت را

از تو می برم

یا دلم را

به تو می بازم

قرارمان کنار عشق.


                 

نظرات 8 + ارسال نظر
کیارش چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ق.ظ http://oursilentworld.blogfa.com

وای این متن خیلی خیلی قشنگ بود

ممنونم کیارش جان قشنگی از چشاتونه
کجایی تو اخوی آقا پژمان ما دلتنگته

پرستو جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

بــــــــــــــــــــوس

فدایِ پرستوی عاشقمون
ممنونم از حضورت عزیزِ دلم

پویا جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ http://kingbijan.blogsky.com

من قلبم را به تو میدهم قلب تو فقط در جای خود میتپد ولی قلب من در سینه ی خودم از تپیدن باز میماند

قلبی که هدیه میگریم قیمتی نمیشه روش گذاشت
مرسی دوست عزیز از نظر زیبات

pejman جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ http://oursilentworld.blogfa.com/

سلام شادی خانم
مرسی از لینکت

منم شمارو لینک کردم
در ضمن در نوشتن آدرس وبت دقت بیشتری کن


امیدوارم که بازم بمون سر بزنی

سلام آقا پژمان گل
ممنونم
شک نکن حتمآ میام چون از خوندن دلنوشته هاتون واقعآ لذت میبرم
اِشتب نوشتم ؟به بزرگوایِ خودتون ببخشید دیگه
اثراتِ کهولتِ سنِ

[ بدون نام ] جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام گلم
چشم روشن رفتی مسافرت برگشتی قمار باز شدی گلم نکن, بخدا ,این کارا بده ,آخر و عاقبت نداره عزیزم
از شوخی گذشته متنت خیلی خیلی قشنگ بود مخصوصا عکسش دستت درد نکنه گلم

سلام عزیزم
چه کنیم دیگه سفر همه رو پخته میکنه مارو قمار باز
قربونت برم مرسی از قوت قلبت

Pejman پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ http://www.oursilentworld.blogfa.com/

سلام شادی خانم

وبت خیلی قشنگه .

من و دوستم کیارش یه وبلاگ زدیم تازه شروع کردیم .
خوشحال میشم بمون سر بزنی .

اگه دوس داشتی بیا تا تبادل لینک هم کنیم

مرسی

سلام و درود به شما و دوستتون آقا کیارش
ممنونم که سر زدین و تشکر بابت نظرتون
حتمآ میام خوشحال میشم

رویا پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی؟ خیلی وقته دلمو بهت باختم گل مریمم

فدای تو گل کوکبم بشم من
کجایی تو دختر دلمون تنگیده واست بد فرم
دوست دارم زیـــــــــــــــــــــــــــــاد

E.P.M.290 پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ

چه متن زیبایی است . همه متن هاتون زیباست
تقدیم به شما

در این قمار عشق تو
من نور چشمانم دهم

لیکن تو از سهم خودت
از آن نگاه نیمی بده

دل را اگر سهمت دهی
من جان شیرینم دهم

گرباختی بر من دلت
من زندگانی ام دهم

امیدوارم خوشتون بیاد. این شعرها که براتون میگم کپی رایتش مخصوص خودتونه. بنام شما سند خورده

ممنونم دوست عزیز
شعرها و دلنوشته های شما هم بسیار زیبا ودلنشینن
من از خوندنشون لذت میبرم
تشــــــــــــکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد