دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

خیانت








در زندگیم به هیچکس


خیانت نکردم جز خودم


وفای به تو خیانت به خودم بود !!





                 




نظرات 8 + ارسال نظر
رویا یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ

هر که را دیدم خیانت کرد و رفت

هر که با من بود یار من نبود

هر که آمد بر دلم زخمی گذاشت

خود ندانستم از این غمها چه سود
.

کاش هرگز در محبت شک نبود ، تک سوار مهربانی تک نبود

کاش بر لوحی که بر جان دل است ، واژه تلخ خیانت حک نبود . .

خو دلـــــــــــــم که کباب شـــــــــــــد رفـــــــــت

فاطی شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ

عزیزم به نظر من خیانت به خود فقط صبر زیاد در برابر ناملایمات زندگیه ولذت نبردن از لحظات زیبایی که خداوند در اختیار ما گذاشته تا آن را در کنار معشوق باشیم ولی نیستیم خوش به حال کسایی که هستند و قدر این لحظات را می دانند

به نظرت کم صبوری میکنم عزیزم؟

رویا شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ق.ظ

ما که این روزا به همه خیانت میکنیم

جدی میگی؟الهـــــــــــــــــــــــی طفلیهـــــــــــــا

پرستـــــــــــــــو پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒)
$$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒)
_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)
__________$$$$
_________$$$$$__(▒)(▒)
________$$$$$_(▒)(█)(▒)
_______$$$$$____(▒)(▒)
_______$$$
______$$$_(▒)(▒)
_____$$_(▒)(█)(▒)
____$$____(▒)(▒)
___$
__$$___(▒)(▒)
_$$$_(▒)(█)(▒)
_$$____(▒)(▒)
_$$
$$ __(▒)(▒)
$$_(▒)(█)(▒)
$$__(▒) (▒)
$$
_$
_$$___(▒) (▒)
__$$_(▒)(█)(▒)
سلام
میدونستی به یادتم؟؟


قلبونت ایندوسته ما کی چیز دسته شه تز ما واسمون نیاورده

فدای مهربونیــــــــــــــات

کیارش پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ http://oursilentworld.blogfa.com

حرف دل مارو زدی

با این حساب دلامون یکیه
مرسی از حضورت آقا کیارش

پرستو پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

سلامــ شادی خیلی متنت ناز بود
شادیـــــــــــــــــــــ جونی آجی من میخوام اون نامه رو کاش نمیدادم دسته دوستم هههههههی اون نامه خیلی باحال بوود دست خط آقام بود کلی بهم ضد حال زده بود توش برام کلی خنده دار بوود حتی کاغذ نامه شم خود محراب واسم درست کرده بود اسممونو نوشته بود برده بود چاپ کرده بود خلاصه خیلی عشقولانه بود من میخوامش

سلام عزیز دلم قربونت برم
الهی حق داری گلم من که اینقده دلم سوخت تو چی کشیدی وقتی فهمیدی
میگما بیا نامه ... دوستتو بگیر قبل اینکه به دستش برسه گم و گورش کن بلکه یکمی دلمون تگری شه هان؟
خوب حقشه دیگه چیز به این مهمی
بابا بگو امانته یکم حواستو جمع کن خوووووووووووووووووب

E.P.M.290 پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام خیلی قشنگه . درسته که خیانت به خوده ولی بالاترین لطف به معشوقه

سلام
ممنونم
مرسی از نظرتون محبت کردین

سعید پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ

آره راست می گی

مرسی که تاییدم کردی
ممنونم آقا سعید بابت نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد