دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

یاد آغوشت ...








نفس می کشم نبودنت را

نیستی

هوای بوی تنت را کرده ام

می دانی

پیراهن جدایی ات بدجور به قامتم گشاد است

تو نیستی

آسمان بی معنیست

حتی آسمان پر ستاره

و باران

مثل قطره های عذاب روی سرم می ریزد

تو نیستی

و من چتر می خواهم ...

هر چیزی که حس عاشقانه و شاعرانه می دهد در چشمانم لباس سیاه پوشیده...

خودم را به هزار راه میزنم

به هزار کوچه

به هزار در

نکند یاد آغوشت بیفتم ...

                   

نظرات 9 + ارسال نظر
کیارش جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ http://oursilentworld.blogfa.com

زیبا بود

تشکــــــــــــر

ستوده دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

زیبا بود وگویا .
موفق باشید

ممنونم دوست عزیز
مرسی از حضور گرمت

پویا یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ب.ظ http://kingbijan.blogsky.com

خیلی خیلی خیل عالی بود و خیلی پر معنیو غمناک

منم خیلی خیلــــــــــی ممنونم بابت نظر دلگرم کنندت

bibal یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

بازم مثله همیشه الی عاشقه شادی میشه

قربونِ دل عاشقت خودم تهنـــا تهنــــــــــــــا
مرسی عزیزم

رویا یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

باز قهر کرده خسته شدم از قهراش حضورت در کنار من معجزه نبود

نبودنت هم فاجعه نیست

فردا روزِ دیگری برای من خواهد بود

بیشتر از این برایت اشک نخواهم ریخت . . .

ای جــــــــــــــــــــــــــــــــانم نباشم 1ماه شد؟
بیا قربونت بشم من منتظرتم گلم

رویا یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

از حساب و کتاب بازار عشق هیچگاه سر در نیاوردم

و هنوز نمی دانم چگونه می شود هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی

من بدهکارت می شوم . . .

.

.

.

همیشه سکوتم به معنای پیروزی نیست ، گاهی سکوت میکنم تا بفهمی چه بی صدا باختی

واااااااااااااااای فدات چه قشنگ بود
ممنــــــــــــــــــــونیم عزیز بوس،بوس

فاطی یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام متنت خیلی قشنگ بودمخصوصا عکسش دیونه زدی به سیم آخر حالامن دویونم یا تو با این متنت یاد این ضرب المثل افتادم که میگه آنچه از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند

سیم میمو وِلش دلو بِچسب
قربونِ دلت

حسین یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

من نفسم عطر تن و بوی تو
ماه شبم نور مه روی تو

گرتو نباشی نبود عاشقی
پر بکشد این دل من سوی تو

جان بدهم بهرنگاهی زیار
کعبه دل گشته ره کوی تو

تقدیم به شما و این متن زیبا و عاشقانه و دلنشینتون که آدم رو سر ذوق میاره

تقدیم تقدیم تقدیم
منت تا بپذیرید

ممنونم دوست گرامی شعراتون واقعآ زیبان از خوندنشون لذت میبرم

رویا یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ

خیلی قشنگه خیلی خیلی خیلی

فدات فـــــــــــدات فـــــــــــــــــــــــــــدات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد