دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

نام تو








جزر و مد های زیادی آمده اند و رفته اند

مـــــــوج در مـــــــوج

امـــــــــا نمی دانم چرا

هنوز هم بر تن خیس ســــاحل

نام تــــــــــو را می بینـــــــــم ...!

                                            

نظرات 8 + ارسال نظر
bibal یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

با خنده میام تو وبت با گریه می رم.تو همه نوشته هات غم هست . چرا؟

الهــــــــــــــی نباشم
نمی خوام همچین باشه ولی خودم عاشق این جملاتم دلیلشو نمیدونم

کیارش جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://oursilentworld.blogfa.com

حرف گل گندم تایید میشه ولی چه فایده که گاهی تو عاشق کسی میشی در حالی که برای اون شخص اهمیتی نداری

آره اینم هست و جز سوختن چاره ای هم نداری

فاطی پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام چه متن قشنگی گذاشتی ماکه مثل بعضیها نمی تونیم
واست به آن قشنگی شعر بگیم فقط با یک کلام ساده میگم دلنشین بود احساسم را بیان می کنم

ای جونـــــــــم فدایِ خودتو احساست بوس، بوس

گل گندم پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ http://strong-steps.blogsky.com

واقعا ادم وقتی کسی رو از ته دل دوست داشته باشه هیچ چیز و هیچ کس نمیتونه انو از تو قلبت پاک کنه

دقیقآ

گل گندم پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ب.ظ http://strong-steps.blogsky.com

سلامممممممممممممم عزیزم

یه دنیا خوشحالم کردی که اومدی
با افتخار لینک شدی گل من بهعنوان اولین دوست وبلاگی گل گندم
امیدوارم دوستای خوفی باشیم واسه هم

منو میتونی با اسم وبم مزرعه بلینکی
مسی

سلام گلم ممنونم افتخار دادی
چشم نازنینم

poya rezayi پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ http://kingbijan.blogsky.com

خوش به حالتون شادی خانوم یار شما رفت ولی یه نشونه از خودش گذاشت ولی یار من نه تنها نشونه یی ای که از خودش گذاشت زخم دلم بود نمیدونید وقتی میخوای از خودت دفاع کنی زبونت قفل میشه یعنی چی وقتی میخوای بیگناهیتو صابت کنی زبونت بهت مجال نمیده و فقط تنها چیزی که از تو دیده میشود اشکه

الهــــــــــــــی
میفهمم چی میگی آقا پویا درکت میکنم دوستِ عزیز

رویا پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ق.ظ

طبال! بزن، بزن که نابود شدم
بر " تار " غروب زندگی، " پود " شدم
عمرم همه رفت، خفته در کوره ی مرگ
آتش زده ، استخوان بی دود شدم



مرسی عزیزکم خیلی قشنگ بود مثل همه ی متن های قشنگه قبلیت

حسین چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ب.ظ

بر ساحل دل نام و نشانت حک شد
آن دم که به موج نگهت غرقه شدم

صد موج اگر آید و صد طوفانش
تصویر تو از دل نتواند که زدود

پیشکش به شما و این متن و عکس زیبایتان که مثل همیشه غافلگیرکننده و جالبه.خیلی قشنگه در کلام نمیتوان بیان کرد.

ممنونم دوست عزیز
نظراتِ دلگرم کننده ی شما باعث تشویقم میشه ومنو مشتاق تر برای گذاشتن پست های جدیدم میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد