دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

و حالا ...این منم







زمانی باران را بوسیدم که نگاهت به لبهایم بود...


زمانی آسمان را در آغوش گرفتم که آغوشت برایم باز بود...

زمانی زلالی اشکهایت را لمس کردم که دلم در دستانت بود...

و حالا ...

این منم!

تنها!

میشنوی؟

تنها!

با خاطره ای از بوسه های یک رویا...

و تلخی حقیقت نبودنت....!

همین!!!
                        

نظرات 12 + ارسال نظر
کیارش جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ http://oursilentworld.blogfa.com

هییییییییییییییییییییی آره واقعا

ممنونم آق کیارش از نظراتِ قشنگت

بی نام پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام ، اول بگم عمدا اسممو گذاشتم بی نام تا بااونی که اسمش بی یال هست هم وزن شه.
اما باز هم زیبا بود و فوق العاده ، وقتی نوشته تو می خونیم و چشامونو می بندیم می تونیم اون نوشته هاتو ببینیم و با تمام وجود لمسش کنیم ، خب این از تعریف حالا یه پیشنهاد :
بهتر بود تیکه دوم شعرتونو هم مثل تیکه اولش می آوردید اما فقط بند اولشو آوردید که می گه: با خاطره ای از بوسه های یک رویا...
اگه "آسمان و آغوش" و هم چنین "زلالی اشکات" توی بند دوم می آوردید دیگه محشر عظمی بود الان محشر است اما محشر صغری است . موفق باشید.

ممنونم از نظر و پیشنهادِ بجات
و بازم تشکر بابت حضورت آقا یا خانومِ بی نام

محدثه چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ق.ظ http://mody.blogsky.com

سلام
دوست عزیز
وبلاگت تو هم خیلی نازه
میسی بهم سر زدی
بازم بیا پیشم
زود به زود می آپم
اگه خواستی تبادل لینک کنیم؟

سلام عزیزم ممنونم گلم
خوشحال میشم نازنینم

گل گندم سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ق.ظ http://strong-steps.blogsky.com

عکسای که انتخاب میکنی خانوم خوجلم خیلی خوجلن

ممنونــــــــــــــــــم عزیــــــــــــــــــزم چشات قشنگ میبینه

بهداد دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ http://manayndeman.persianblog.ir

سلام زیبا بود

سلام
ممنونم آقا بهداد

bibal یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

یادت باشه خرجه عمله قلبم رو خودت باید بدیا چون قلبم گرفت باید برم دریچه بذارم

اولآ که خدا نکنه عزیزکم و بعدشم
به قولِ پسرای گلِ وِبیمون ؛مخلصتم هستیم عزیز دربست

ستوده یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام میلاد امام رضا مبارک عزیزم

ممنونم ستوده جان همچنین بر شما عزیزِ دلم

پویا یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ http://kingbijan.blogsky.com

این یه تییکه رو باحال اومدی این منم تنهای تنها

مرسی پویا جان

فاطی یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام خانمی متن قشنگتو خوندم می خواستم بگم من آمدم بهت سر زدم ولی خیلی خسته ام زودتر بیا به رویا هم زنگ زدم مجلس گرم گرمه دوستان کلاس همه میان تازه یکنفر دیگه رو هم خریدیم تا علیه استادمون توطئه کنیم وبرای هفته بعد جریمش کنیم کلی با رویا خندیدیم راستی خانم منشی هم تشریف میاره برای اینکه پول شهریه امروزو جمع کنه با اجازتون شهریه امروز مال منه آخه می دونی چقدر خرجم شد وای به حالت اگه باز مثل اون دفعه که میوه نخوردی امرو زنزدیک به...... هزار خرج کردم واسه شماها که بلد نیستید شوهر داری کنید از من یاد بگیرد به بنده خدا گفتم می خوام واسه رفتنش به دانشگاه که یک موقع دخترای دانشگاه قاپتو شونزنند آش می پزم اونم طفلکی باور کرد بد بخت شدم همه کارام مونده شادی باور کن قبل از ساعت ۶ ایجا نباشی جریمه می شی رویا رو که می شناسی

سلام عزیزکم فدات چشم میام تازه شایدی زودترم بیام آخه خونتون کار دارم بعد میگمت چه کاری ،فقط اینقدر بدون با همونی که همش خودتو شوو جونت سر به سرم میزارین کار دارم
اینکه تو شوهر داری، سرآمدِ همه مونی شکــــــــــی نیست نازنینم
بیستــــــــــــی گلم
در جریان جریمه هم هستم عزیز هفته دیگه ناهار نخورده میریم جلسه

رویا یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ

پنجره ی باران خورده ات را باز کن

چند سطر پس از باران

چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده

دلم برایت تنگ است

رویا یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ب.ظ

به خورشید گفتم خوشگلی، هوا ابری شد. به دریا گفتم زلالی، خشک شد. به کوه گفتم با صلابتی، خرد شد. به تو میگم خوبی؟؟؟ مواظب خودت باش!

جــــــــــدی میگی؟؟؟!!!!!
نه به جونِ خودم من خیلیم بــــــــــــــــدم

حسین یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ب.ظ

من ببارم همچو باران بر لبت
اشک میگردم به چشمان ترت

باز باشد بهر تو آغوش من
تا شوم سنگ صبوری بر غمت

گرچه دورم از تو ای شیرین زبان
جان شیرین بهر بودن در برت


تقدیم به شما دوست بسیار بسیار عزیزو گرامی خودم

خوندنِ شعراتون آدمو به وجد میاره
ممنونو سپاسگزارم دوستِ عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد