دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

نمی دانم...




 

                      



نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد.

نمی دانم نداشتنت سخت تر است؛

یا تحمل اینکه دیگری تو را داشته باشد!!



                   

نظرات 8 + ارسال نظر
bibal شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

خیلی غم انگیزه

آره عزیزم

کیارش جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ http://oursilentworld.blogfa.com

جفتشون غیر قابل تحمله

دقیقآ

بی نام پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ

راستی می خواستم پیشنهاد بدم یه آهنگ قدیمی هستش که خواننده اش تورج شعبانخانیه اگه اونو گوش کنی بد نیستا فکر کنم به متنت یک کم میاد ، اول شعر آهنگشو واست میفرستم اما آهنگشو .نه ، خودت از اینترنت دانلود کن ، باشه.
هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستاره اس.........
اینو دیشب می خواستم بنویسم یادم رفت

ممنونم حتمآ میرم دانلودش میکنم آقا یا خانوم بی نام
محبت کردی
گوش کردم خبر میدم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:00 ق.ظ

سلام
از کجا می دانی اگه کسیو نداشته باشی به این مفهومه که حتما کس دیگه ای اونو داره ؟ شاید اون هم با همین فکر جلو نمیاد !!!
هوم نظرت چیه شادی شادی .
راستی اون دفه گفتی کاش اسمتو می نوشتی ، فعلا نمی خوام بنویسم، ناراحت که نمی شی ؟

از کجا میدونیم ؟خوب اون «تو»رو حتمآ میشناسیم دیگه که تحملشم واسمون سخت میشه
نه ناراحت نمیشم فقط دوست داشتم بدونم ؛در هر صورت هر جور که خودت راحتی
و ممنونم که سر میزنی و نظر میدی

♥ پَرَستـــُــــو ♥ چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com


نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد
نمی دانم نداشتنت سخت تر است
یا تحمل اینکه دیگری تو را داشته باشد
جفتشون یه جوره
آپـــــــــــــــم

آره راست میگی عزیزم جفتش سخته
الان میام گلم
مرسی از نظرت نازنینم

فاطی چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام گلم شوخی بود همه متنات قشنگه مثل خودت خدا حافظ تا جمعه اگه اینترنت داشتم بهت سر می زنم دعا کن سالم برسم اول ترم اصلا حوصله رفتن ندارم تا یخام آب بشه طول میکشه خدا کمکم کنه دیشب نماز امام زمان خوندم برات دعا کردم تا بتونم برم

سلام عزیزکم می دونم گلم
خدا به همرات ،سفر بی خطر نازنین ،بی صبرانه منتظرتم
ممنونـــــــــــــم فــــــــــدات

فاطی چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام عزیزم امیدوارم حالت خوب باشه اگه نظر منو بخواهی منم بایک جمله میگم اگه عشق واقعی باشه در هر صورتی چه داشتنش چه اینکه دیگری اورا داشته باشه من فقط می خوام سالم باشه
میگم انگار شعر گفتم امروز که حسین آقا شعر نگفتند برای متنت ذوق شعری من گل کرد بهش بگو چرا با این شعرای قشنگش استعداد وذوق بچه های مردمو ازشون میگیره دیدی یکروز شعر نگفت من برات شعر گفتم می ببینی عزیزم استعدادام نهفته بکار نمی برم یکوقت چشم نخورمراستی اینو بهت بگم تا به حال هرچی تعریف تمجید کردم الکی بود محض دلخوشیت ولی واقعا این متنت قشنگ وجذاب بود سلولهای وجودم پر از عشق ومحبت شد.

سلام عزیز دل
خوبم ممنونم گلم
ای جـــــــــــــــــانم فدای خودتو شعر قشنگت
قربونِ دختر مردمم برم مــــــن با اون استعدادش
جیگرتو بشم من، تو چقده بد جنس بودی و من نمی دونستم یعنی همه ی همش الکـــــــــــــــی بود دیگه نه؟
ای شادی فدای اون سلولهای پر از عشق ومحبتتبوس

حسین چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ق.ظ

می خواستم یه شعر بگم براش ولی خوب کلا از این مقوله ها خوشم نمیاد حتی دوست ندارم بهش فکر هم بکنم. خدا یکی عشق یکی . قلب یکی دلدار یکی . جان یکی جانان یکی
والسسسسسسسلاااااااام

تا اینجاش که شد 4 تا یکی آخرشم که ناتموم گذاشتینخدا عاقبتو بخیــــــــــــــــــر کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد