دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

خیال تو









♥ آه اگر در این شبهای سرد

خیالت با من نبود

از سرمای نبودنت

بی شک ...

مرده بوده ام !



  


نظرات 8 + ارسال نظر
یه دوست سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ

نه قبول ندارم حداقل راجب من صدق نمیکنه خیالش آدمونابود میکنه

bibal پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ق.ظ http://www.bibal.blogsky.com

u too ya me too?

me too دیگه وقتی از 5 تا 8 شب طول بکشه 4 تا نظر بزاری همینم میشه
این که خوبه نظر دیشبی که واست گذاشتم نمیدونم چطور شد رفت تو پستِ یکی دیگه از دوستانشانس اوردم اونم خانوم بود با اون الینا جونی که من گفتـــــــــــمطفلی میگفت بلــــــــــــــــــــــــه؟؟؟

بی نام پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ق.ظ

سلام ، اوضاع بر وفق مراده یا نه ؟
میگه :
فرمان بده بر غم ، به شب سرکش ماتم

فرمان بده تا لحظه ای از من بگریزند

فرمان بده بی تاب ترین های تمنا

یک لحظه به پای من ِ دل خسته بریزند


فرمان بده بر واژه که عاشق شود از نو

دلتنگ ِ کمی واژه ی احساس و نیازم

فرمان بده از عشق تو من زنده شوم باز

فصل دگری از سفر عشق بسازم

فرمان بده بی تاب ترین های تمنا

یک لحظه به پای من ِ دل خسته بریزند
خیلی زیبا بود ممنون

bibal چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

i love u

u too

محدثه سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ق.ظ http://mody.blogsky.com

اوهوم اگه
یاد و عشقش همراهم نبود
الان جسمم همراه روحم مرده بود

خدا نکنه

فاطی یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام عزیزم خوبه یکم یکم داری امیدوار می شی آخه دیگه داشتیم از نا امیدی می مردیم قشنگ بود

سلام گلم
جدی میگی؟
یعنی جای امیدواری هست؟

محراب یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com



من + تو = ما

یادت هست ؟

تمام شد …

حالا : تو + او = شما

من هم به سلامت . . .


این جمله خیلی زیبا بود شادی جان خوشم اومد
امیدوارم این جمله به تو صدق نکنه

مرسی از اینکه اومدی نظر دادی. اگه این پرستو بزاره میخوام اهنگای دیگه رو بزارم هه هه نمیزاره نصیحتش کن

خوشحالم خوشت اومده شادووومــــــاد اما تو یه وقت جدی نگیریشــــــا
منم ممنونم که اومدی گل پسر
حتمآ این کارو میکنم ، تا دلت بخواد نصیحت بلــدم

حسین یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ

چه جالبه که شما در هر زمینه ای یه مطلب جالب و زیبا دارید . بهتون تبریک میگم خیلی قشنگه مطالبتون

با اجازه شما یه خط شعر برای این مطلب میگم . جسارت بنده رو ببخشید دیگه. مطالب شما ادم رو سرذوق میاره

گرمای وجود یار از معشوق است
از گرمی چشم سیه و مخمور است

گرمی اگرش عشق نداده است به او
جای دل بی عشق همی در گور است

ممنون که مطالب بنده رو تایید میفرمایید . متشکرم و سپاسگزارم

ممنونم دوست عزیز شعرای شما هم خیلی دلنشینن
مرسی که با نظراتتون تشویقم میکنید و باعثِ دلگرمیم میشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد