دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

برای تو می نویسم




           





دفترم را باز می کنم

و دوباره برای تو می نویسم:

دلم دارد از جا کنده می شود

تو این همه بی تفاوتی را

از کجا خریدی؟

که تمامی ندارد!!!





نظرات 10 + ارسال نظر
بی نام پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام
ای رفته ز دل، رفته ز بر، رفته ز خاطر
بر من منگر تاب نگاه تو ندارم
بر من منگر، زانکه به جز تلخی اندوه
در خاطر از آن چشم سیاه تو ندارم
ای رفته ز دل، راست بگو!‌ بهر چه امشب
با خاطره‌ها آمده‌ای باز به سویم؟
گر آمده‌ای از پی آن دلبر دلخواه
من او نیَم او مرده و من سایه‌ی اویم
من او نیم آخر دل من سرد و سیاه است
او در دل سودازده از عشق شرر داشت
او در همه جا با همه کس در همه احوال
سودای تو را ای بت بی‌مهر!‌ به سر داشت......
سیمین بهبهانی

سلام
شعرِ بسیار زیبایی بود ممنونم از حُسنِ انتخابت
از خوندنش لذت بردم دوستِ بی نامو نشونِ وب

bibal دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

فدات

دلتنگتـــــــــــم عسل

حسین دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ق.ظ

مثل همه متن های قبلیتون خیلی قشنگ و زیباست مخصوصا اون قسمت که میگه " تمامی ندارد" چه مرتبط و زیباست

موفق باشید

بهترین و لذت بخش ترین تشویش،تشویقیه که از طرفِ استادت باشه
ممنونم از تشویق ونظرات گرما بخشتون استاد

فاطی یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ

تو که آبروی چندین ساله منوبردی هنوز بعد از اینهمه نوشتن نفمیدی منم خوشمل من قربون هوشت منکه نمی خواستم اذیت کنم یاد م رفت اسم بنویسم

ای جــــــــــــــــــونم فدات حدس زدم خودت باشی روشناییِ دل

♥ پَرَستـــُــــو ♥ یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

واااااااا سلام اول نشدم که

سلام عزیزم
مهم اینه تو قلبم اولی نازدونه

شیما یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:32 ب.ظ http://delneveshteshima.blogfa.com/

سلام عزیزم
عکسات عالین...
دستنوشته هاتم حرف ندارن...
آپم...
بیا...
منتظرتم...

سلام گلم
ممنونم عزیز
چشم نازنینم اومدم

[ بدون نام ] یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام گلکم
عزیزم شاید کارش بی تفاوتی نباشه وفقط سکوت می کنه چون در برابر اینه همه عشقی که( تو به این موجود خیالی داری )
سکوت بهترین حرفه وبه قول یکی دوستان بس رازها که در سکوت هست من اینو نمی دونستم حالا فهمیدم وقتی سکوت می کنی چقدر دوست داشتنی تر میشی بی خود نبود که من.....

سلام
ممنونم از لطفتونو تشکر بابت نظرتون
شاید حق با شما باشه
بازم بی نام
البته حدس میزنم فاطی باشی

مهرنوش یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام خیلی قشنگه
خوشحالم اولیننفریم که برات پیغام میدم

سلام مهرنوش جان
مرسی عزیزکـــــــــــم

♥ پَرَستـــُــــو ♥ یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

آخـــــ ــ ــی اوووووووووووووووووووول

ای آنکه زنده از نفس توست جان من
آن دم که با تو‌ام، همه عالم ازان من

فــــــــــدات
بوس،بوساینم واسه شعر قشنگ و دلنشینت

محدثه یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ http://mody.blogsky.com

سلام
وای میسی شادی جونم
عالی بودش
خسته نباشی

سلام عزیزم
ممنونم نازنینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد