دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

ردِ پایِ تو









در خیالم پشت سرت آب ریختم نه برای اینکه برگردی


تا پاک شود

هرچه رد پای توست از زندگی




                    

نظرات 11 + ارسال نظر
bibal یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

هر بار که ایمیلم رو باز می کنی به این امید که باشی خوش حالم ولی وقتی میبینم خبری ازت نیست .... بیخیال الان گریم میگیره

الهـــــــــــــــی نباشم صبح آمدم نبودی گلم
دلتنگتم عزیز دلم

یه دوست پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ

ممنونم دوستِ عزیز از حضور گرمت

یه دوست چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ

منم میخوام همین کاروکنم میدونم نمیشه وخیلی سخته وشاید به قیمت نابودی خودم تموم شه اماازذره ذره آب شدن بهتره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!برام دعاکن دوس جون

فکر میکنی پاک میشه؟به هیچ وجه رَدِی که افتاده محو نمیشه

حسین چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ق.ظ

نقش تو از دل نتوانم زدود
حک شده بر روح و روان و دلم

تقدیم به شما و متن زیبایتان ببخشید دیر رسیدم

ممنونم

بی نام سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام
خوبی ،شاعر می گه :
چون خیال تو درآید به دلم رقص‌کنان
چه خیالات دگر نیز سر آرد ز میان
گرد بر گرد خیالت همه در رقص شوند
و آن خیال چو مه تو به میان رقص‌کنان

سلام ممنونم دوستِ بی نامم شما چطورید؟
باریکلا به این شاعر
شاعرم بی نام بود؟

♥ پَرَستـــُــــو ♥ سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

سلامــ شادی جون خدا نکنه اره عزیزم
خیلی دلم تنگیده دلم گرفته بی حوصله ام
قربونت قابل نداره

سلام گلم
حق داری عزیزکم خیلی سخته

رویا سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ

محبت به نامرد ، کردم بسی / محبت نشاید به هر نا کسی

تهی دستی و بی کسی درد نیست / که دردی چو دیدار نامرد نیست
عزیزم اینقدر روشون زیاده که نمک هم بریزی پشتشون بازم وقتی گیر میکنن میان

جدی میگی؟

♥ پَرَستـــُــــو ♥ سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

نه من اب میلیزم که بلگلده پیسم

ای جانتــــــــــــو بشم خوب کاری میکنی عزیزم کارِ درست همینه

فاطی سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ب.ظ

عزیز م اگه می شد با یک آب ریختن تمام خاطرات خوب وبد پاک بشه که خیلی خوب بود ودیگه هیچ غم وغصه ای توی این دیار خاکی باقی نمی موند اگه این طور بود مطمئن باشه من تا نکر آب می آوردم تا اینهمه اذیت نشم

ای جــــــان ،خواستی تانکرو بیاری حتمآ خبرم کن سنگینه ها

شیوا سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ب.ظ http://just-kiss.blogsky.com/

اخه چه جوری دلت میاد
من که فقط با خاطراتش زندم

الهــــــــــــــــــــــــی

هوشمند سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ http://lordworld.blogsky.com/

باحال بود

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد