دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

بالا




                            





بالا نمی آید این نفس نیمه


تو مگر هوا بودی


که در نبودنت


آهسته آهسته دارم خفه می شوم




                                          

نظرات 17 + ارسال نظر
شکوفه دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام خاله جون
وبلاگت خیلی با حاله می خواستم بگم من آمدم فرداشب می خوام برم آخه چهارشنبه کلاس دارم بیا پیشم دلم خیلی برات تنگ شده

سلام عزیزِ دلِ خاله چطورِی قشنگم ؟
اگه مهمون نیاد حتمآ میام عزیزکم منم دلتنگتم فدای اون صورتِ ماهت

ماهور دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام با اجازتون لینکتون کردم امیدوارم ناراحت نشیدشادی جونم به منم سربزن تنهام

سلام عزیزکم
ممنونم گلم منم صبح میام میلینکمت نازنین
چشم حتمآ میام فدات

هوشمند دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:23 ب.ظ http://lordworld.blogsky.com/

سلام مدیر عزیز مطلبت هلو بود مثل ...

راستی عیدت مبااااااااااااااااااااااااااااارک

سلام آق هوشمندِ گل
ممنونم عید شما هم مبارک

کیارش دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ http://avril-l.blogfa.com

سلام سلام
شرمنده خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم
اصن وقت نمیشد
آپ هات مثله همیشه فوق العاده بود
مخصوصا همین آپ آخرین که واقعا معرکه بود

سلام آقا کیارش
پارسال دوست امسالم دوست
چطوری ستاره ی سهیل
ممنونم نظر لطفته
آقا پژمان چطوره سلامِ مارو برسون خدمتشون

♥ پَرَستـــُــــو ♥ دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

من از دوباره امدم

شما هر باره که بیایا ؛ خوش اومدی گلم روسرِ ما جا دارِی

فاطی یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام شادی جون متنت خیلی قشنگه من برای اینکه نفست بی خود بی جا نگیره توی دعای عرفه دعا کردم بجاتم افطاری خوردم با رویا بدون من خوش گذشت ؟یک دلم اونجا پیش شما بود یک دلمم پیش امام حسین ووداعش با مکه امیدوارم مورد قبول واقع شه توهم که همیشه سر دعا کردن زنگ می زنی خیلی سعادت داری

سلام عزیزکم
ممنونم گلم
فدایِ تو دوستِ خوبم
جات خیلی خالی بود نازنینم
گمونم پرمو آتیش میزنن

شیما یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ http://delneveshteshima.blogfa.com/

بابا هنرمند...
عکس ومتنت هردوش خوشمل بود
بوووووووووووووووووسسسسسسسسسسس

بابا تشکر
ممنونم عزیزکمبوس؛بوس

bibal یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

وای عکسش خیلی خفنه

جـــون جیگرتو

poya یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:15 ب.ظ http://kingbijan.blogsky.com

شادی خانوم منم دارم خفه میشم اخه خانومم دیروز رفت شیراز واسه مسافرت منم نبرد گفت مجردی با دوستاش رفت منم دارم خفه میشم

سلام پویا جان آخـــــی دلتنگ نباشی
انشالله دفعه بعد باهم میرین

mohammad یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ http://hiddenboys.blogfa.com

سلام خاله خوبی؟ پی امتون و خوندم فکر کردم شادی دوستمه بعد اومدم دیدم شمایی نه خاله شیطون کجا بود تو کلاسم اگه شیطونی میکنم بخاطر محیط شاد کلاسه من از این کارا رو بیرون انجام نمیدم
بازنشستمون کردن خاله

سلام عزیزم
پس بالاخره تو هم گول خوردی
فـــــــــــــدات

ماهور یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.bluegirl.blogsky.com

آخ آخ دیدی یادم رفت آدرس وبلاگوبزارم ببخشید حواسم نبود بووووووووووس

مرسی عزیزکم

ماهور یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام دوست گلم وبلاگ خیلی قشنگی داری من تازه وبلاگ درست کردم اگه بیای سربزنی وکمکم کنی ممنون میشم

سلام عزیزم
ممنونم
حتمآ میام خوشحال میشم

بی نام یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام بر شادی خانم ، ای وای مراقب نفسات باش ،نکنه زبانم لال، گوش شیطان کر و ................
شاعر می دونی چی می گه ؟ می گه :
بیایم یا نیایـــــــــــــم
باز می آیم بدیدارت بیایم یا نیایـــــــــــــم
جانب کوی شرربارت بیایم یا نیایــــــــــــم

از غم هجرت نگارینا بسوزم یا بســـــــــازم
با سخن های دل آزارت بیایم یا نیایــــــــــــم

درد دل در خدمتت جانا بگویم یا نگویــــــــــم
تا شوم مفتون گفتارت بیایم یا نیایــــــــــــــم

میروم از این زندگانی من بمیرم یا نمیــــــرم
با چنین اخلاق و رفتارت بیایم یا نیایـــــــــــــم

خواهم آیم از پی دل . پویم این ره یا نپویــــــم
این دل در کف گرفتارت بیایم یا نیایــــــــــــــــــم

کرده ای مجنون و فرهادم تو یی لیلی و شیرین
همچو منصور از پی دارت بیایم یا نیایـــــــــــــم

همچو بلبل در گلستانت بخوانم یا نخوانـــــــم
همچو خاری من به گلزارت بیایم یا نیایـــــــــم

باغبانا یک گل از باغت بچینم یا نچینــــــــــــم
مثل زلفت گرد رخسارت بیایم یا نیایـــــــــــم

شب همه شب تا سحر بیدار باشم یا نباشم
روز چو نوکر سر کارت بیایم یا نیایـــــــــــــــــم ؟؟!!

سلام دستِ من نیست که خوب

بیــــــــا بیــــــــــــــا


خیلی قشنگ بود .

ممنونم از نظراتِ زیبات

جوجو یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:54 ب.ظ http://damobazdam.blogsky.com/

سلام آجی... خوفی؟وا آجی چطوری قبل اینکه به دنیا بیای شوهرت میشناختی؟؟

سلام عزیزم
میام میگم گلم

رویا یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ

ما که هی نفسمون میگیره اما هنوز خفه نشدیم بابا بادمجون بم افت ندارررررررررررررررررررررره خودمو میگم

خـــــــــــــدا نکنه عزیزکم نفست بگیره اونوقت من میمیرم
عزیزمـــــــــــــــــــــــــی

♥ پَرَستـــُــــو ♥ یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

سلامـــــ َادی جون عکست و متنش خیلی خوشمل بود .
چشم عزیزم من که میام بیشتر میام از این به بعد

قربونت برم قابل نداشت اره مخصوصا اونجا که زنه مرد رو پرت کرد از خونه بیرون

سلام گلم
قربونت برم چشات خوشگله عزیزم
زود به زود بیا میدونی که دلتنگت میشم
آره والا خیلی حال داد

حسین یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ

این علت همینه که بعضی ها به عشقشون میگن نفس منی
درسته؟

دقیقــــــــــــــــــــــــآ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد