دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

حسرت








هرگز حسرتی  


در هیچ کجای دنیا   


این چنین یکجا جمع نمی شود


که در همین سه واژه کوتاه


   او دوستم ندارد . . .




نظرات 12 + ارسال نظر
علی(خوندنیها) سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام دوباره
راستی تونستین اد کنین.اون روز خیلی منتظر موندم ولی خبری نشد.من همون روز ادتون کردم جزو کانتکتام هستین.
من 3 اردیبهشت از طرف دانشگاه حج دانشجویی رفته بودم و حدود 15 برگشتم.اونجا واسه همه خصوصا دوستای وبلاگی که شما هم جزو این گروهین خیلی دعا کردم و خواستم که خواسته ها و و آرزو هاتون بر آورده شه.
ایشالا اگه تا حالا نرفتین قسمتتون شه و اگه رفتین هم دوباره نصیببتون شه خیلی سفر خوبیه مثل خواب موند واسم ندونستم کی رفتم و کی تموم شد.
خوشحال میشم بهم سر بزنین

سلام
منم اومدم علی جان نوشته بودی کار داری باید بری
چـــــــــــــــه خــــوب ؛ قبول باشه ؛ این سفریه که هر چی بیشتر بری بیشترم دلت میخواد که بری
ممنونم دوستِ گلــــم
انشالله قسمتت باشه سالانه بری
به رویِ چشمم

مستانه یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ب.ظ http://baranekavir.blogsky.com

واقعا !!!

اهـــــــــــــــــــــــوم

پیمــــــــــــــان جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ق.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com

سلام _____$$_________$$$
_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
آپمممممممم _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
__€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
_€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_______$$$____$
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
$$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$
_°_____°______°_____°_____°______$$$
_____________€__________________$$$
_____________€__________________$$$
زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$
_دیرنکنی ها____€._______________ $$$$$
____بدوووووو___€..____________ $$$$$$$$
__________€€€€€€€._..-?*°*?-.._ ~~~*°*~~~
~~~ _..-?*°*?-..~~~~ _..-?*°*?-.._
_..-?*°*?-..__..-?*°*?-.._
منتظر حضور گرمت هستم

به رویِ چشم الان میام

tanha پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.tanha26.blogsky.com

سلام عزیزم
امتحاناتم نزدیک است و سرم بسیار شلوغ برام دعا کن
ایشالا بعد از امتحاناتم جبران میکنم

سلام عزیزِ دلم
حتمآ گلم دعا میکنم
انشالله با موفقیت همه رو پاس میکنی نازنینم
فدات من منتظرت میمونم خانومی

نازنین پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:53 ب.ظ http://goldoonak.blogsky.com/

سلام به قول یکی از بچه ها مطالبت خبنا ولی اگه این وقتی که صرف گذاشتن این مطالب میکنی صرف مطالب شاد کنی واقعا وب فوق العاده ای میشه(اینو جدی گفتم)

ای جونم راست میگی عزیزم
ولی مطالبِ شاد همه جا هست یکیم باید اینجور مطالبو بنویسه دیگه نه؟
من از خوندنشون لذت میبرم گلم
ولی چشــــــــــــم سعی میکنم شادم بنویسم

علی سینا پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:23 ب.ظ http://alisina1364.blogfa.com

ممنون بهم سر زدی ابجی جونممممممم ببین رمز عکسام ۲۴۶۸۰ است اگه میشه نگاه کن و نظرتا بگو در موردشون راستشا بگو من ناراحت نمی شم

وظیفم بود سینا جان
ممنونم حتمآ میام

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

چشمـــــــــ حتما شادی جونمــــــ

قربــــــــــــــــونِ چشـــــــــــــــات عزیزکــــــــــــــــم

حسین پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

این شعر الان تو برگشن به ذهنم رسید گفتم براتون بگم
امیدوارم بپسندید

ای نفس و ای نفس و ای نفس
عشق تو گردیده دلم رو قفس

دور زچشمان تو گشتم ولی
نیست مرا فاصله جز یک نفس

تقدیم به شما

خوش به حالتون خیلی باید لذت بخش باشه
ممنونم ازتون استاد

حسین پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام زیباست و کامل

عشق تو در قالب یک حرف نیست
جان بدهم گر به رهت سخت نیست

سوختن و ساختن و قربت است
حاصل آن واژه به جز درد نیست

تقدیم به دوست بسیار عزیزم
خوشحال میشم می پذیرید شعرام رو منت میزارید

سلام استاد
ممنونم شعرتو خیلی زیبا بود مثلِ همیشـــــه

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com


وآ هومـ نبودمــ وقتـ همــ نداشتمــ آجــی الانمــ هسشــ نی حالا آپــ میکنمـ

ای جـــانم هر وقت که وقت کردی به آپ ولـــــــــــــــــی بــــه آپ گلم
بیصبرانه منتظرتــــــــــــــــــم گلِ من

امیر چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ

شادی خانم سلام این واژها بی رحمند نه به اسمه شادت میادونه به وبلگ زیبایت پس همیشه مارا درعالم محبتت زنده نگه دارتاخالق یکتاامانتش را ازمابگیرداما عسکت برعکس من به اوایمان دارم دروجود شماست تشکر.


رفت و چشم را برایش خانه کردم برنگشت
صد دعاها از دل دیوانه کردم برنگشت
شب شنیدم زاهدی می گفت او افسانه بود
در وفایش چشم را افسانه کردم برنگشت.

درود به امیر آقایِِ گل
نظرِ لطفتونه دوستِ من ممنونم
شما واسه ما عزیزبودینو هستیـــــن

تشکر بابتِ شعرهایِ زیباتون که خوندنش به آدم آرامش میده

فاطی چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام گلم
اول ازهمه بهت بگم این عکست خیلی قشنگه ولی نام شادی رو نداره اینگاری خیلی غریبه است باهام متنت خیلی قشنگه عکسه محشره

سلام عزیزم
قشنگی از چشاته
تو که میدونی این روزا چه مکافات میکشم واسه تهیه شون
ولی خوشحالم که خوشتون میاد
داره عزیزکم اسمم هم روشه که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد