دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

بـــوسه هــایم






 


نگــرانِ کــوچکــــیِ بـــوســه هــایــــم نبــاش


مــالکیــتِ قلبـت را کــه بـه مـن ببخـشـی


ونگــاهــت را ازهــرغیـــرِ مــن کــه بپـــوشــی


بــوســه هــایـــم تــا تـــو


تــا عطـش لبهــایـت بــزرگ خــواهنــد شــد...!





نظرات 12 + ارسال نظر
ستوده یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ

آقا من عاشق بوسه هستم کسی میخواد بوسش کنم

مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

hiddenlove چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ http://hiddenlove.blogsky.com

my goooooooooooooooooooooooood
























پیمــــــــــــــان چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com

مـــــــــــن، یه تصویر قدیمی توی ِ یک قاب شکسته

طرحی هستم مثِ ســـــایه، که رو دیوار نقش بسته

مـــــــــن، پر از احساسیم که درکش مبهم و غریبه

پر یک دلواپسی که ،سرکش ولـــــــــــــی نجیبه

مـــــــــــن، وجودم گرم و داغ ِ مث ِشن های کویره

هیچ طبیبی نــــــــــمی تونه ، تب ُ از تنم بگیره

مــــــــــــن،مث ِ مسافری که راه برگشتی نداره

نمی دونه توو ،دوراهی به کدوم راه پـــــا بذاره

مـــــــــــن، مث سربازیم که وسط ِجنگی نشسته

توی اوج نا امیدی دل به یــــــــــک معجزه بسته

تو یه بانوی نجیبی که یه لبخند ملیح روی لباشه

چشــــــــمک ِ ستاره های آسمون نور شباشه

تو همون فرشته ای که تو لباس ِ آدمایی

توی تردید و دوراهی تو مث ِ یه شاهرایی

تو طبیبی که با عشقت، زخمای دلم رو بستی

واسه قلبم شده اثبات، تو خود ِ معجزه هستی

ممنونم خیلی به دل نشست

امیر چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ق.ظ

من که قلبمو در اولین نگاهت هبه دادم امانبض قلبم در فراغت بیقراری میکنددر هوای دیدنت لحظه شماری میکند پس مرا دراغوشت بگیر وکمی از مهرت را روی زخمهای قلبم بپاش شاید مرهمی شود برای تسکین دردهایم.

ممنونم آق امیر متنِ خیلی قشنگو دلنشینی بود

بازنده سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ

ابجی من بخاطریه مزاحم همش ادرسموعوضمیکنم توهم چون دوست قدیمی هستی ادرسموبهت دادم
ادرس جدیدموازلینکت حذف کن وبجاش توقسمت مدیریت وبلاک یه قسمتی هست به نام وبلاگ دوستان ادرس منواونجاذخیره کن
انجام دادای بهم خبربده

ای بابا ؛خدا به زمینِ گرمشون بزنه
والا بلد که نیستم ولی میرم امتحان میکنم بهت خبر میدم
ممنونم دوستِ گلم

♥♥پَرَســـ2ـــ♥♥ سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

قربونتـــــ برمـ من

عــــــــــــزیـــــــــزمـــــــــــی

پیمــــــــــــــان سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com

هر کرا درد بی نهایت نیست عشق را پس برو عنایت نیست
عشق شاهیست پا به تخت ازل جز بدو مرد را ولایت نیست
عشق در عقل و علم درماند عشق را عقل و علم رایت نیست
عشق را بوحنیفه درس نکرد شافعی را در او روایت نیست
عشق حی است بی بقا و فنا عاشقان را ازو شکایت نیست

مرســـــــــــــی قشنگ بود

پیمــــــــــــــان سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:51 ب.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com

زمستان خسته شد از بی بهاری...

دلم سخت می تپد ازبی قراری....

دوچشمم دوخته شدبرجاده سرد...

چقدر تلخ است این چشم انتظاری

ممنـــــــــــــــونم

حسین سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:32 ب.ظ

کوچکی بوسه هایت
کوتاه بودن بوسه هایت

هیچکدام مهم نیستند
مهم عمق بوسه هایت هستند
که تا اعماق جان نفوذ میکنند
اگر دوستم بداری

خیلی قشنگ بود متن و پست تون

ممنونم استاد
مرسی از شعر زیباتون

بازنده سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:16 ب.ظ http://http:/loser1011.blogfa.com

salam adres jadidamo batrat gozashtam fghat khasti link koni ghablesh behem begoo

ممنونم
لینکت میکنم دوستی من

فاطی سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ

چششمم روشن گلی گلی چه کارا که نمی کنی
یعنی این تویی که جای به این قشنگی رفتی خانمی بابا مارام باخودت ببر , پوسیدم از بس درس خوندم


خوب مگه چیه؟
به من نمیــــــــــــاد؟؟؟
بابا ول کن بچه رو بزار خودش میخونه
کی میای پیشم؟

پیمــــــــــــــان سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ب.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com

دست هایت را باز کن
من دوان دوان به سوے آغوشت مے دوم !

کمے با من مهربان باش
من همانم که تو را در زمانِ بے محبتے ، محبت کردم


سلام
ممنون از دعوتت . خیلی خوشمل بود[قلب]

سلام دوستِ عزیزم
ممنونم از متنِ قشنگت آق پیمان
متشکــــــــــــرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد