دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن
دلخسته

دلخسته

قصه ی دلتنگی های مـن

حرمـــــت نان و نمک







 

به حرمـــــت نان و نمکی که با هم خوردیم


 

نــــــــان را تو ببر


 

که راهـــــــــت بلند است و طاقتــــــــــت کوتاه


 

نمــــــــــک را بگذار برای من


 

می خواهم این زخم همیشــــــــــه تازه بمانـــــــد...





نظرات 5 + ارسال نظر
شیما چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ب.ظ http://delneveshteshima.blogfa.com/

سلام عسیسم
خوبی؟
دلم برات تنگولیده بابا ...
متن قشنگی بود
ولی من هم نون رو میبرم هم نمک

سلام عزیزم
ممنونم خانومی خوبم به خوبیت
قربونِ دلت دلِ منم تنگیده برات گلم
فــــــــــدات
خوب منم ببر دیگــــه

فاطی سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام عزیزم
قربون محبتت که اینقدر مهربونی وبخاطر سختی که از این زخمها می کشی برات ناراحتم اگه موافقی من زخمام کمتر از تو اگر موافقی نمک بده من بپاشم آخه دوست ندارم زجر کشیدنتو ببینم

سلام گلم
فـــــدایِ تو بشم مـــن
انشالله که اصلا زخمی نداشته باشی قشنگم

امیر سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ

زیباست اما انصافا" زخمهای من بیشتراست وقیمت نان 2برابرشده پس ایندفعه زرنگ بازی را بزار کنار ونمک را به ما ببخش.

نـبودنـت را بــاور کــرده اسـت قـلب تنـهایـم ...... امــا گـونـه هـایـم رد نـبودنــت را حـس مـیـکند بــازگـــــــــــــــرد.

ای بابا معلوم بود ؟من تمومِ سعیمو کردم فهمیده نشه که
*****************************
مرسی متن بسیار دلنشینی بود

حسین سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ

جاده عشق و راه عاشقی نفس گیرتر از این است
توشه ای بهتر باید
توشه ای دیگر باید

چه چیز بهتر از عشقت که تا ابدیت را میتوان با آن پیمود
برای زخم عشقت نمک لازم نیست
همیشه تازه
همیشه سوزاننده
و همیشه با من است

خیلی قشنگ بود متنتون تبریک میگم

ممنونم استاد
مرسی از تشویقتون

پسری از جنس خاک سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام
خیلی با حال نوشتی
نمی دونم چرا امروز اینهمه دلم گرفته اصلا امروز همه دپرسن

سلام دوستِ عزیز
ممنـــونــم
چــــــــــرا دوستِ من؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد